Teşekkürler

1.3K 69 61
                                    

Army'liğimin ilk aylarında asla kitap yazmayacağımı dile getirdiğimde beni gaza getirip bu kitaba başlamama vesile olan canım arkadaşım, kardeşim, canım meIissabenoist'e teşekkür ederim. Dolayısıyla ilk okuyucum kendisidir.

He Ran ismini bulan güzelim, okuyucum havvanurcanbazz'a da teşekkür ederim.

Okuyucularım, bu kitabı yükselten, beni bu konum getiren sizlere de bu teşekkürüm.

Bir sene oldu neredeyse. Okuldan eve geldiğimde yeni bölüm yazmaya sabırsızlandığım, her bir olayda kitabın aklıma gelmesiyle yeni bölüm yazdığım, yorumlarınızla heyecanlanıp güldüğüm, bir günde üç bölüm atacak kadar fikirlerimin coştuğu ve haftada bir bölüm atacak kadar da fikirlerimin kuruduğu, Best Of Me ismini verdiğim, Jennie'nin adını Hana yaptığım, erkek karakterim biasım Jimin olan kitabım gayet uzun bölüm sayısıyla, 81 bölümle bitti.

Mi acaba? :D

Evet kitap genel olarak bitti ama özel bölüm gelecek. Hemen yazmayacağım. Geç gelir yani.

Bu kitabı yazarken dram değil de komiklik amacım oldu. O yüzden Taehyung'un annesi, atletlerin kraliçesi, gönlümün efendisidir.

Bu kitabın minikleri Gyeong ve He Ran, başrollerimiz Jimin ve Hana, diğer karakterlerimiz sizlere teşekkür ediyor ve vedalaşmamızı burada bitiriyoruz.

Kitabımızı kütüphanenizden çıkartmayın.

Bu benim kitabım değil, bizim kitabımız.

Son notunuzu alayım. Yorum benim için çok önemli biliyorsunuz.

Kendinizi, beni ve hikayelerimi sevin. Ben sizi çok seviyorum. Bu kitap benim için özel çünkü bana birçok kişi kazandırdı.

Bir yanlışım olduysa, sizi kırdıysam, sizi çok beklettiysem affola.

Görüşmek üzere.

mylittlepenguinluek


Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin