67

1.5K 123 71
                                    

" Gitme. " dedi Taehyung Jiwoo'yu tutarak. " Bak bir yerini inciteceğim. Bu en son istediğim şey. "

Jiwoo " Sen o şarkı için geceni gündüzüne kattın! " diye bağırdı. Salondaki herkes susmuş onları izliyordu. " Ve sonucu bu mu? Engel bizim bebeğimiz mi?! Çok saçma! "

" Maalesef müzik şirketlerinin çok katı kuralları oluyor. " dedi Jungkook.

" Bırak beni konuşmaya gideceğim! "

Yoora ayağa kalkıp Jiwoo'nun önüne geçti.

" Sakin ol lütfen. Bak birinize bir şey olacak. "

Hoseok ablasının elini tutup " Abla, sakinleşir misin? Sen gitme, biz gideriz. " dediğinde ablası kardeşine bakıp " Söz ver. " dedi.

" Söz, hatta şuan gideceğim. "

" Ben de geliyorum. " dedi Jimin.

Taehyung " Saçmalamayın! " dedi. " Koca şirketin yapısını, kurallarını siz mi değiştireceksiniz? "

Jimin " Sen de gel bizimle. " desiğinde Taehyung " Siz gidin de görün gününüzü. " dedi.

Jimin " Senin gibi bir sesi kaybetmek demek o şirketin çökmesi demek. Bir bildiğimiz var, gel işte. " dediğinde Jiwoo Taehyung'a " Gitsene be adam! Doğuracağım şimdi sinirden! " diye bağırdı.

Taehyung Jiwoo'nun alnından öpüp " Daha üç ayımız var bebeğim. " dedi. Sonra Hoseok ve Jimin'e katılıp evden çıktı.

***

" Taehyung'un çocuğunun olması hayranlarını olumsuz etkileyebileceğinden çıkış yapmasını engelledik. Tamamen çocuğunun iyiliğini istedik. " dedi şirketin müdürü BangPD.

" Taehyung çıkış yaptıktan sonra çocuğu olsaydı, dediğinizde bir nebze de olsa haklı olabilirdiniz ama çıkış yapmadan oluşan bir durum bu. " dedi Jimin. " Yani demek istediğim hayranlaro direkt onu çocuklu bir adam olarak tanıyacak ve öyle sevecek. "

Hoseok arkadaşına baktıktan sonra " Bu ses harcanmaz. " dedi. " Buradan çıkış yapmazsa başka şirketlerde de şansını deneyecek. Bunu kaybetmeye göz alıyor musunuz? "

BangPD derin bir nefes aldığında kapı çaldı. İçeri Lisa girdiğinde tanıdık yüzleri görmesiyle şaştı kaldı.

" Ben bir şey konulmaya gelmiştim ama. " dedi Lisa. " Müsait değilsiniz anlaşılan sonra gelirim ben. "

" Dur. " dedi Hoseok. " Lisa ile tanışıyoruz, efendim. "

BangPD kaşlarını kaldırıp Lisa'ya baktığında Lisa gülümseyip " Evet. " dedi. " Aslında konuşmak istediğim konu daha doğrusu kişi onların arkadaşı. Bir şey bildirmek için gelmiştim. "

BangPD " Onu sonra konuşuruz. Sana sadece bir soru soracağım. " dedi.

" Buyrun efendim. "

" Taehyung bu şirketi kurtarabilir mi? Kurtaramaz mı? "

Lisa şaşkınlıkla BangPD'ye baktı. Böyle bu soruyu cevaplamaya yetkisi yoktu ve böyle soru aldığı için de şaşkındı. Şirketin borç batağına düştüğünü biliyordu. Son ayda bu şirkette çalışanlar çırpınıp duruyordu.

" Kesinlikle evet. " dedi Lisa.

BangPD elini hafifçe masaya vurup dosyasındaki belgeleri çıkardı.

" İmzala Taehyung. " dedi. " Bir hafta için de çıkışın gerçekleşecek. "

***

Jimin ve Hana önündeki kağıda yazmış oldukları tarihe baktı.  Bir hafta sonraki tarihe...

" Jimin bu bizim nikah tarihimiz. "

" Hadi canım. " dedi Jimin dalga geçerek. " Ben de çözmeye çalışıyordum. "

Hana ona ters ters bakıp karın boşluğuna dirseğini geçirdiğinde Jimin güldü.

Hana da gülüp sevgilisine sarıldığında Jimin ellerini beline koyup Hana'nın saçlarını kokladı.

" Bir hafta sonra eşimsin. " dedi Jimin. " Zaten eşimdin ama resmî evraklara geçmesi daha heyecan verici. "

Hana " Jimin... " diye mırıldandı. Jimin'in kokusuyla mest olmuştu.

" Jimin iyi ki sana mesaj atmışım. "

" İyi engel atmışım diyecektin herhalde. Unuttum sanma. " dedi Jimin.

Hana kahkaha atıp Jimin'e sıkı sıkı sarıldı. Sonra evin aşağı katından kapı zili çaldı. Ve o ses duyuldu.

" TORUNUMA ATLET GETİRDİM! "

Taehyung'un annesine hazır mısınız dlaöfpsöfşsöc
Çıkışa hazır mısınız?
Pekiiiiiiii Hana ile Jimin'in nikahına hazır mısınız?
BEN DEĞİLİM!

bol bol yorum istiyorum

muah

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin