Arkadaşlar emek verip yazıyorum bir yorumu çok görmeyin.
Her zamanki gibi ilk uyanan Jiwoo'ydu. Hamile olması bile onu uykuya itmiyordu.
Yanında uyuyan Taehyung'a baktı. Birlikte oldukları zaman veya birbirlerini özledikleri zaman beraber uyuyorlardı. Onun dışında kendi odalarında yatıyorlardı.
Sabahlığını giyinip paytak adımlarla odadan sessizce çıktı.
Televizyon sesi geliyordu aşağıdan. Jungkook yine uyanmış olmalıydı.
Aşağıya indiğinde tahmininde haklı olduğunu anladı. Hep Jiwoo'nun sıktığı portakal suyunu bu sefer Jungkook sıkmıştı. Onu yudumlayıp televizyon izliyordu.
" Günaydın, Jungkook. "
" Günaydın abla. Nasılsın? " dedi Jungkook koltukta yan dönüp.
Jiwoo gülümseyip " İyiyim. " dedi. " Portakal suyunu kendin sıkmışsın. "
" Seni yormak istemedim. " dediğinde Jiwoo gülümsedi.
Yorulacağını zannetmiyordu ama Jungkook'un bunu düşünmesi onu mutlu etmişti.
Bir şey demeyip mutfağa geçti. Sonra elini yüzünü yıkamadığını fark edip banyoya gidip işini halletti.
Tekrar mutfağa döndüğünde kahvaltıyı hazırlamaya başladı.
Her uyanan Jiwoo'yu neden hamile haliyle kahvaltı hazırladığına dair azarlıyordu. Jiwoo da her seferinde iyi olduğunu söylüyordu.
Yoora ve Hana'nın zoruyla sandalyeye oturup onların kahvaltı hazırlamasını izledi. Zaten onlara pek bir iş kalmamıştı.
Kahvaltı yapılmaya başlandığında Jin her zamanki gibi açgözlülüğünü konuşturuyordu. Jimin ona kendi tostunu uzatırken onu da alıp yemişti.
" Yeterki sen doy. " dedi Jimin. " Başka bir isteğim yok. "
" Boş konoşmo. "
Taehyung çatalı kaldırıp " Ağzını kapa! " dedi. " Hamile var sofrada. "
Jin " Pordon. " dediğinde Taehyung " Hâlâ konuşuyor ya. " diye hayıflanmıştı.
Kahvaltı bittiğinde Suga " Buraların toplanması lazım. " dedi.
Namjoon " Bunu fark etmen güzel. Sen toplamaya ne dersin? " dediğinde Hoseok " Diss geliyor, diss geliyor. " diye ses efekti yapmaya başladı.
" Hayır, derim. " dedi Suga.
Bunun üzerine Hoseok " Ooooooo. " dediğinde Suga ona dönüp " Bu diss değildi salak. " dedi.
" Olsun yine de oooooo. "
" Hoseok... " dedi Namjoon arkasına yaslanırken. " Boş yapıyorsun, yapma. "
Hana'nın telefonu çaldığında boğazını temizleyip telefonunu sessize aldı.
" Bir ara pikniğe mi gitsek? " dedi Jungkook. " Sevdiğimizle felan ne güzek ortam olur. BEYNİMİSİKEYİMÖHÖĞÖÖĞAĞAĞÖM. "
" Sevdiğimiz? " dedi Jiwoo.
" E hepinizi seviyorum. " dedi Jungkook Yoora'ya bakarak. Yoora elini alnına dayamış yere bakıyordu.
Yoora'ya göre artık kırılacak pot kalmamıştı. En iyisi birden söylemekti.
Tam hazırlanıp söyleyecekti ki Jimin " Bu terslikte bir terslik var. " dedi.
" Senin de cümle yapında biraz terslik var. " dedi Suga sandalyeden kalkarken. " Gideyim de biraz uyuyayım. Piknik işine gelirsek bir ara yaparız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...