43

2.1K 138 194
                                    

Jungkook elleri cebinde dışarıya bakarken " Çok kar var. " diye mırıldandı.

Jisoo ile dersi olan Jimin koltuktan kafasını uzatıp Jungkook gibi dışarıya baktığında ofladı.

Jimin " Araba bu havada çıkmaz. " dediğinde Jungkook " Dersini bugünlük ertele bence. " dedi.

Jungkook sonra Jin'e bakıp sırıttı.

" Yaşından utan çocuk. " dedi Jin. " Ama haklısın, bu havada derse falaan gidilmez. "

Jimin " O zaman Jisoo'ya sen haber ver. " dediğinde Jin hemen onayladı.

Telefonunu alıp odasına çekilirken Namjoon " Yanımızda da konuşabilirdi? " dediğinde Jungkook camın önünden çekilip yanlarına adımlarken güldü.

Jimin kırmızısı çoktan aktığı için sarıya boyattığı saçları kafasını sallayarak gözünün önünden çekerken Hana " Biraz keselim mi saçlarını? " diye mırıldandı.

Jimin Hana'nın omzuna başını koyup " Olur, sen nasıl istersen. " dediğinde Suga " Hanımcılık. " dedi.

" Bu uyurken laf dinliyor, konuşmalarınıza dikkat edin. " dedi Taehyung.

Jiwoo'ya bakıp öpücük attığında Jiwoo utanarak ellerine baktı.

Hoseok " Tae? " dediğinde Taehyung " Ben bir şey yapmadım. " dedi hemen.

" Sadece bir bardak su verebilir misin diyecektim? "

Jiwoo avcunu dudaklarına bastırıp gülmemeye çalışırken Taehyung " Oh, evet. " deyip önündeki masadaki sürahiden su doldurdu ve Hoseok'a uzattı.

Jin odadan çıktığında sırıtıyordu.

" Jisoo'ya gelemeyeceğini söyledim. " dedi Jin Jimin'e bakarak. " O da bu havada kendisinin de gelemeyeceğini söyledi. Teşekkür etti. "

Jimin kafasını Hana'nın omzunda salladıktan sonra Jin kendini koltuğa attı.

" Ee? " dedi Namjoon Jin'e bakarak.

Jin etrafına bakıp " Ne ee? " dediğinde Namjoon " Konuşmanın burada bitmediğini hepimiz biliyoruz Jin. " dedi.

Jin " Konuşma burada bitti. " dediğinde Jungkook " Konuştuğun için mutlusun bu kadar o zaman? " dedi.

Jin " Yo ne alakası var? " dediğinde Yoora " Tamam bu cümle her şeyi açıkladı arkadaşlar, cevap evet. " dedi.

Hoseok ayağa kalkıp kar yağışını izledikten sonra camı açtı.

İçeriye dolan soğuk hava ile Hoseok irkilirken eliyle camın önündeki kardan bir avuç aldı.

Eli soğuğun etkisiyle kızarırken camı kapattı ve Jungkook, Hana ve Jimin'in oturduğu üçlü koltuğun arkasından geçerken elindeki karı hepsinin ensesine sürerek geçti.

Hana " Dondum! " diye cırladığında Hoseok kahkaha attı.

Jungkook koltuktan atlayıp Hoseok'un elindeki karı aldığı gibi Hoseok'un içine attı.

Hoseok yerinde donup kalırken Jin kahkaha attı.

" Şunun ağzına da bir kar atın. " dedi Tae Jin'i göstererek. " Ya da benim kulaklarıma atın, bu ses beni öldürecek. "

Jin onun ensesine geçirirken Hoseok Jungkook'a " Bittin sen. " dedi.

Jungkook saçlarını düzelttikten sonra " Dışarda? Kar topu savaşı? " dediğinde Namjoon " Tam diyordum ki Jungkook ne kadar da olgunlaştı, sonra bu teklifi duyunca hâlâ küçük kaldığını fark ettim. " dedi.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin