46

2K 133 192
                                    

" Jimin fazla sakinsin. " dedi Hana.

" Ee beni beğenmeyecekler de kimi beğenecekler? Tipime bakar mısın? Asalet akıyor. "

Hana güldüğünde Jimin siyah pantolonun ceplerine elini soktu ve Hana'nın zili çalmasını bekledi.

Genç bir kadın kapıyı açtığında Hana çığlık atarak ona sarıldı.

Jimin etrafı incelerken Hana kadından ayrılıp " Annem, He-ran. Anne bu da benim erkek arkadaşım Jimin. " dedi.

Jimin elini uzatıp nazikçe He-ran'nın elini sıktıktan sonra birlikte içeri girdiler.

" Hoşgeldiniz gençler. " diye bir adam yollarını kestiklerinde Jimin terleyen avuç içlerini çaktırmadan pantolonuna sildi.

" Merhaba efendim, ben Park Jimin. "

Hafifçe başını eğdiğinde Hana'nın babası Min-ho " Kimsin sen bakalım? " dedi sert bir şekilde.

Hana şaşkınlıkla babasına baktığında babası ona bakıp rahat olması için göz kırptı. Jimin boğazını temizleyip " Kızınızın erkek arkadaşıyım efendim. " dedi.

" Ben de Min-ho, senin kız arkadaşının babasıyım. "
" Memnun oldum, efendim. "

" Bana baba de. " dediğinde Jimin öksürdü.

Kendini toparladığında " Tamam, baba. " dedi.

" Çocuğu terlettiğin yeter Min-ho. " dedi Hana'nın annesi. " Geçin içeri oturun. "

Jimin hafifçe gülümseyip içeri geçtiğinde büyük bir salon karşıladı onu.

Hana ile yan yana bir koltuğa oturduklarında Hana ona bakıp gülümsedi.

" İyi misin bebeğim? " dediğinde Jimin onu başıyla onayladı.

" Nasıl tanıştığınızı anlattı bana Hana. " dedi Min-ho. " Jimin'i görmeseydim sanırım bunu onaylamazdım. Efendi biri. "

Jimin teşekkür ettiğinde Min-ho " Hadi yemeğe geçelim o zaman. " dedi.

Masada Hana ile Jimin karşı karşıya oturduklarında Min-ho " Dans yarışmasında birinci olmuşsunuz. " dedi.

" Hoseok hocamdan sonra hocam Jimin oldu, baba. " dedi Hana. " Hoseok Jimin'in yakın arkadaşı. Yani altı tanesinden biri. "

" Ya. " dedi He-ran. " Onlarla da tanışmak isteriz. "

Hana gülüp " Olur. Hepsi çok iyiler. " dediğinde annesi " Bol bol yiyin haydi. " dedi ve yemeklerine başladılar.

Yemeğin ortasında He-ran " Ayyy siz çok tatlısınız. " dediğinde Min-ho gözlerini devirdi.

" Fotoğrafınızı çekeceğim, Hana Jimin'in yanına geç annecim. "

Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki Jimin ağzındaki lokmayı bitiremeden fotoğraf çekilmişti bile.

Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki Jimin ağzındaki lokmayı bitiremeden fotoğraf çekilmişti bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin