54

1.6K 127 174
                                    

Yorumlarnız için teşekkür ederim *-*
Hikayeyi nasıl buluyorsunuz?

Jimin kapıyı çalıp açılmasınj beklerken hızlanan sinirle bacağını sallıyordu.

Sinirinin yanında can acısı da vardı. Sevdiğinin ona yalan söylemesi onu incitmişti. Bu hayatta en sevmediği şeylerden biri yalandı.

Kapıyı Hoseok açtığında bir şey demeden içeri girdi ve yukarıya çıkmaya başladı. Merdivenlerdeyken " Ben uyuyacağım, rahatsız etmeyin. " dedi.

Herkes ona bakakalırken Jimin odasına çekildi.

" Ne oldu ki? Neden bu kadar sinirli? " dedi Taehyung.

" Sana bir şey dedi mi? " dedi Jiwoo Hoseok'a hitaben.

" Hayır abla, demedi. "

Jungkook üstündeki yastığı koltuğun kenarına koyarken " Acaba gidip konuşsam mı? " dedi.

" Belki yorgundur, rahat bırakın. " dedi Yoora. " Kafasını dinlesin. "

Jimin kapıyı sertçe kapatıp kapıyı kilitledi. Onu dinlemeliydi belki de.

Ama başta yalan söyleyen kişi sonradan da söylemez miydi?

Jimin saçlarını avuçlayıp bağırmamak için kendini sıktı. Kafayı yemek üzereydi. Sevgilisiyle o adam bir kafede karşı karşıya oturuyorlardı şuan.

Sonra kafasına bir şey dank etti. Sinirden düşünememişti.

Ya Hana'ya orada bir şey yapmaya kalkışırsa? Ya bir şey olursa?

Jimin korkuyla yutkundu. Elini cebine sokup telefonuna ulaştı ve Hana'yı aradı.

Hana'nın telefonu çalınca Hana ilk Jung'a baktı.

Telefonunu açıp " Efendim Jimin? " dedi.

Ona yalan söylediği için çok pişmandı. Bir şekilde ona bu durumu açıklayacaktı.

Jimin'in derin bir nefes aldığını duydu. Onu nefesine kadar çok seviyordu.

" Neredesin Hana? " dediğini işittiğinde Hana yine Jung'a baktı.

Jung da ona baktığında yavaşça sırıttı. Tam konuşacaktı ki Hana telefonunu sessize aldı.

" Tek bir kelime dahi etme! Anladın mı beni? "

Jung eliyle ağzına fermuar çekermiş gibi yapıp sustuğunu belli ettiğinde Hana sessizden çıkarıp " Ah, Jimin ben yoldayım geliyorum. " dedi.

" Pekâlâ, Hana. Bekliyorum seni evde. "

Hana bir şey demeden telefonu kapattı ve aylar önce yine önüne gelen evlilik sözleşmesini Jung'a ittirdi.

Jung'un amacının söylediği gibi aralarını düzeltmek istemesi zannettmişti. Ama buna kanması bile gülünçtü.

Belli ki Hana kendisine yapılanları çabuk unutmuştu.

" İmzalamıyor musun? " dedi Jung.

" Kafaya niye bana taktın sen? " dedi Hana. " Bak Jung bu olaylardan ailelerimizin haberi yok, olmasını da istemezsin değil mi? "

" Belgeyi incelemediğin için babanın imzasını göremedin sanırım. "

Hana'nın başından kaynar sular dökülürken belgeye baktı. Babası bunu nasıl yapabilmişti? Nasıl kıymıştı kendi evladına?

" Şu Taehyung denilen herifin çocuğunun olacağını öğrendim. " dedi Jung.

Hana " Sen onu nereden biliyorsun? " diye Jung'un dediğini onayladığında aklına bu haberi Taehyung'un sosyal medyaya yaydığını hatırladı.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin