" Ne?! Ne diyorsun sen? Asla olmaz. " dedi Hana koltuğun üzerinde dikelip.
Jimin oflayıp bin kez " Ama bebeğim hoca öyle istedi benim yapacağım bir şey yok. " dediğünde Hana çığlık attı.
" Boğazın acımadı mı? " dedi Jungkook yastığa başını koyup koltukta uzanma pozisyonuna geçerken.
" Ne demek beni başka kadın öğretmene verip sen benim yerime başka bir kıza ders vereceksin Jimin ne demek? "
" Cümlenin yapısını çözümleyiniz. " dedi Suga Hana'nın uzun cümlesine karşılık.
" Ders vermek mi yüklem yoksa vermek mi? " dedi Tae düşünürken.
" Bence ders vermek onu ayıramayız ki? " dedi Yoora.
Namjoon kaşını kaldırarak " Bence, " dedi. " Vermek yüklem. "
" Arkadaşlar çiftimiz şurada kavga ediyor sizin düşündüğünüz şeye bakın ama bence bu cümle devrik bi cümleydi. "
" Dil Bilgisi hocanız kimdi acaba? " diye mırıldandı Jungkook.
" Yeter bir susun! " dedi Hana sinirle. " Jimin asla olmaz, o kıza ders veremezsin. Git bir erkeğe ders ver. "
" Bana yemek ısmarlarsan ders konusunu düşünebilirim Jimjim. " dedi Jin.
" O ne? " dedi Tae. " Jimjim ne? "
" Bilmem şimdi buldum. " dedi Jin de.
" Sen bir şey bulma. " dedi Yoora. " Ya acıkırsan? "
" Eğer biraz daha saçma konuşmaya devam ederseniz hepinizi kapının önüne koyacağım. " dedi Hana derin bir nefes alarak.
Jin ise son noktayı koydu.
" Yanımıza buzdolabını da alabiliyor muyuz? "
***
Hana yere oturup Jimin'in ders vereceği kızı beklemeye başladığında Jin " Drama bak be sevdiğin bir kıza ders verecek vay be! " dedi.
" Gaz verme Jin. " dedi Jungkook.
Kız içeri girdiğinde Jin'in lokması boğazında kaldı.
" Merhaba. " dedi kız.
Yoora bile kızın güzelliğine bakakalmıştı. Hoseok Yoora'nın eline peçete sıkıştırıp Jungkook'un yüzüne atmasını isteyince bunu yaptı ve Jungkook kıza bakmayı kesti.
" Terlemişsin. Yüzünü sil diye attım. "
Jungkook sırıttı.
" Merhaba, adın? " dedi Jimin.
" Jisoo. "
Jin lokmasını zar zor yutup " H-hoşgeldin Jisoo. " dedi.
Suga Jin'in kafasına vurup " Kendine gel. " dedi.
Jisoo herkesle tanıştıktan sonra Jimin ile provaya geçmişlerdi. Hana ise Jisoo'yu sevmişti çünkü Jimin'e farklı gözle bakan biri değildi. Çok saygılı bir kişiliği vardı.
Sonunda prova bittiğinde Hana derin nefes alıp kantine indi. Kendine kahve alırken Jisoo da kahve aldı.
Hana'nın davet etmesi üzerince beraber masaya oturduklarında Hana " Kendinden bahsene. " diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...