20

3.5K 206 196
                                    

" Çalışma bitmiştir. " dedi Jimin müzik çaları kapatırken.

Hana onun arkasından derin bir nefes alıp verdi. Prova sırasında bir kez bile yüzüne bakmamıştı.

Sorularına ise kısa cevap vermişti.

Jimin yere oturup Hana'nın çıkmasını bekledi.

" Sen eve gitmiyor musun? " dedi Hana.

Jimin kollarınu arkaya dayayıp kafasını sağa sola yatırıp boynunu çıtlattığında " Biraz daha dans edeceğim. " dedi.

Hana bir şey daha söyleyecekken Jimin lafı geri ağzına tıktı.

" Senim evde misafirin var, onun yanına git. "

Hana gözlerini devirdi. Kıskandığını ve sinirli olduğunu anlıyordu.

Telefonu çaldığında Hana elindeki telefona baktı ve arayanın Jung olduğunu gördü.

Evet, yıllar önce çıkma teklifi almıştı ondan ama tabii ki kabul etmemişti. Yine de arada görüşüyorlardı.

Hana mesafeli yaklaşıyordu ama Jung için böyle değildi.

Telefonu sessize alıp hiçbir şey demeden odadan çıktığında Jimin yere yatıp saçlarını avuçladı.

Hana sinirle Jungkook ve Yoora'nın prova yaptığı odaya girdiğinde Jungkook kapıya baktı.

" Kırılmış mıdır? " dedi Jungkook.

" EVET ÇOK KIRILDI AMA BENİM BİR SUÇUM YOK! "

" Yok ben kapıdan bahsediyordum. " dedi Jungkook yavaşça kapıya yaklaşıp.

Hana " Of! " dedikten Yoora'ya döndü.

" Hadi gidiyoruz. "

Yoora ona şaşkınca bakıp " Bizim provamız bitmed- " diyecekti ki Hana  Bitti! " dedi.

Sonra kapıyla ilgilenen Jungkook'a bakıp " Arkadaşını düzelt yoksa buraya bir daha adımı atmam! " dedikten sonra Yoora'ya dönüp " Hadi Yoora. " dedi.

Jungkook düşünceli bir şekilde kaşlarını çatıp Yoora'nın ve Hana'nın odadan çıkışını izlerken odaya Tae girdi ve " O ses neydi öyle? " dedi.

" Hana Jimin'e sinirlenmiş. "

Jimin de diğer odadan çıkıp soyunma odasına ilerlerken Tae onu durdurdu.

" Ne oldu birden böyle? "

Jimin gülümseyip  " Yok bir şey. " dedi.

" Hana beni dövecek diye çok korktum. " dedi Jungkook. " Seni düzeltmemi yoksa buraya bir daha adım atmayacağını söyledi. "

" Kendisi bilir. " dedikten sonra soyunma odasına girdi.

" Ah, Jung her şeyi mahvetti! " dedi Tae avcunu alnına vururken.

***

Jimin kafa dağıtmak için telefonda dolaşırken Hana'nın hesabının olup olmadığı merak etti.

Dans klübünün sayfasına girip takip edenlerden Hana'nın hesabını bulduğunda hesabın açık olduğunu gördü.

Son fotoğrafındaki kişi dikkatini çekti ve fotoğrafa tıkladı.

Jin de kafasını uzatı baktığında " Abooo~ " diye mırıldandı.

Jin de kafasını uzatı baktığında " Abooo~ " diye mırıldandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin