17

4.3K 244 329
                                    

Hana, Jimin'in yumuşak saçlarına sevmek için elini uzatacaktı ki Jimin irkilip uyandı.

" Ah! " dedi uykulu sesle. " Uyuyakalmışım. "

Kollarını açıp esnedikten sonra saçlarını karıştırdı ve Hana'ya baktı.

Elini uzatıp alnına koydu. Biraz bekledikten sonra " Ateşin inmiş. Azıcık kalmış. " dedi ve gülümsedi.

Hana ona büyülenmiş gibi bakıyordu. Hayatında tek annesinden bu kadar ilgi görmüştü. Hiç tanımadığı sadece isim olarak bildiği hatta ilk başta yazışmayla bulunan bu kişinin onunla nasıl bu kadar ilgilenebileceği aklı almıyordu.

Hana öksürüp " Teşekkür ederim, Jimin. Ben iyiyim. Evine gidebilirsin. " dediğinde Jimin işaret parmağını sağa sola sallayıp " Olmaz~ " dedi. " Bir doktor ameliyathanede hastayı ameliyat ettikten sonra bırakıyor mu? Sonra ona bakıyor değil mi? "

" Belki de bu kadar zeki olmamalısın. "

Jimin sırıttığında Hana değnekleriyle ayaklanıp " Güzel bir kahvaltı yapalım. " dedi.

Jimin " Bu senle pek mümkün değil. " dediğinde Hana çoktan odadan çıkmıştı bile.

" Ne dediğini anlamadım Jimin. "

" Boşver. "

Sonunda kahvaltıyı hazırladıklarında Hana kendine su dolduruyordu. Jimin bunu yapmayı teklif etmişti ama Hana onu masaya otutturmuştu.

Jimin ise masaya bakıp " Bu kahvaltı güzel değil. " dedi.

Hana suyunu bitirip karşısına oturduğunda " Şimdi güzel oldu. " dedi.

Hana utanıp " Daha demin benimle güzel olmayacağını söylemiştin. " dediğinde Jimin " Evet. " dedi.

" Karşıma geçince yüzüme gelen güneşi kestin. Masayı yeni görmeye başladım, o yüzden dedim. "

Hana çatalını alıp sinirle peynire geçirdiğinde Jimin kahkaha attı.

Hana tam ağzına peyniri götürüyordu ki zil çaldı.

Jimin kapıyı açtığı zaman içeriye arkadaşları doluştu.

" Yemek kokusu mu o? " dedi Jin.

Namjoon " Ne yemeği sabah kahvaltısı zamanı? " dediğinde Jin " Ben sabah kahvaltısında barbekü bile yerim. " dedi.

" Ya bir içeri gir omuzlarından geçemiyorum! " diye isyan etti Suga. " Çekil uykum kaçacak! "

Jin mutafağa doğru yürüdüğünde Jimin " Hoşgeldiniz! Çok iyiyim sorduğunuz için çok teşekkür ederim. Hana mutfakta. " dedi.

Hepsi mutfağa geçtiğinde Hana'ya geçmiş olsun dileklerini ilettiler ve masaya kuruldular. Jimin tabak sayısını çoğalttıktan sonra onlara katıldı.

Hoseok " Yerine arkadaş buldun mu? Dans için? " dediğinde Hana başını salladı. Bir ara arkadaşıyla konuşmuştu o da kabul etmişti.

" Bugün bilgileri telefonunuza atacaktım hocam. "

" Adı ne? "

" Yoora. "

Jungkook birden öksürmeye başladığında Taehyung Jungkook'un sırtına geçirmeye başladı.

" Çocuğun ciğer, böbrek ne varsa hiçbir şey kalmadı Tae çok sağol. " dedi Namjoon.

Jungkook son kez öksürüp gözündeki yaşları sildi ve " İsmi neydi? " dedi. " Yok canım tek o, o olamaz yani. "

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin