Jungkook birkez daha kırmızı ışıkta geçen arabanın içinde kuşkuyla otururken " Sizin ehliyetiniz var mı? " diye sordu.
Yoora ona bakınca Jungkook eliyle yolu gösterip " Yola bakar mısınız lütfen? " dedi.
Yoora irkilip " T-tabii. " dedi ve yola baktı. " Yani şeye tabii yani evet hm... ehliyetim var. "
Jungkook " Sağa. " deyip adresinin son aşamasını da bitirdiğinde sakin bir sağa dönüşten sonra derin bir nefes aldı.
Sarımsı ev göründüğünde Jungkook " Tamam, durabilirsiniz. " dedi.
Ani frenle yerinden fırlamamak için tutunan Jungkook, yanındaki zarif kıza baktı. Arabaya hakim gibiydi ama aynı zamanda neden bu kadar kötü sürüyordu ki?
" Iıı iyi misiniz? " dedi Jungkook.
Yoora kafasını sallayıp " Evet. " dedi.
Jungkook ne kadar tereddüt etse de arabadan inip bagajı açtı. Poşetlerini eline alırken Yoora da arabadan inmişti.
Jungkook'a araba sanki hareket ediyormuş gibi gelince başı döndüğünü hissetti. Kookie gözlerini açıp kapatıp kafasını iki yana salladığında başının döndüğünü değil arabanın hareket ettiğini anladı.
Ve arabada kimse yok mu?
" AY ARABA GİDİYOR! "
Jungkook gözlerini kocaman açıp elindeki poşetkeri bırakıp arabaya yetişti ve içeri girip el frenini çekti.
Arabada bacakları dışarda gövdesi içerde bir şekilde tan dururken " Ehliyetiniz olduğuna emin misiniz? " diye sızlandı. " Daha el frenini çekmeniz gerektiğini bilmiyorsunuz. "
Yoora iyi araba kullanıyordu ama bu çocuğu gördüğünden beri eli ayağına dolaşmıştı. Bu yüzden bu saçma hataları yapıyordu.
" Biraz dalgınım, üzgünüm. " diye mırıldandı mahçuplukla Yoora.
Jungkook arabadan çıkıp elini beline koyup derin bir nefes alıp verdi. Yoora'yı baştan aşağı inceleyip " Pekala. Dalgın olmayın çünkü her zaman yanında ben olmayacağım değil mi? " dediğinde Yoora içinden maalesef diye geçirdi.
Jungkook kolundaki saate bakıp " Ah, eve çok geç kald- " diyecekti ki evin kapısının önünden Hoseok'un sesi yükseldi.
" OOO BİZ BUNU MARKETE GÖNDERDİK ŞUNUN HALİNE BAK! "
Jungkook avcunun içini alnına vurdu. Yakalanması kötü olmuştu. Hemen yerdeki poşetleri alıp " Beni getirdiğiniz için çok teşekkür ederim. " dedi.
" Hatta numaramı vereyim bir şeye ihtiyacınız ol- "
" Hemen veriyorum. " dedi Yoora heyecanla. Jungkook kaşlarını kaldırdığında " Yani telefon numaramı. " dedi.
Jungkook arka cebinden telefonu çıkardığında Jimin yanlarına zıplayarak geldi.
" Jungkook bu kim? " diye zıplayarak sordu.
Jungkook " Niye kanguru gibi zıplıyorsun? " diye fısıldadığında Jimin omuz silkti.
" Bu kim? "
Yoora telefona numarayı yazarken Jimin birkez daha " Bu kim? " diye fısıldadı.
Yoora kafasını kaldırıp Jimin'e baktığında Jimin zıplamayı kesti.
" Ehe. " diye güldü. " Kimsin? "
Yoora Jimin'i bir yerden çıkarıyor gibiydi ama uzunca bakmasından rahatsız olacağını düşünerek bakmayı kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...