" Yarım saattir banyonun önündeyim su sesi kesilmiyor. " diye Hoseok'un sesini duydu Jungkook. " Herhalde su faturasını Jungkook'un babası ödüyor. "
Kıkırtı sesinden sonra odanın kapısı açıldığında Jungkook dondu kaldı.
Tabii ki Yoora da.
Açılan kapıdan Hana göründü. Hana Jungkook'u gördüğünde gözleri kocaman oldu.
Yoora " Sakın çığlık atayım deme. " dediğinde Hana tekrar dışarı çıkıp Hoseok'a hitaben " Sen boşuna kapının önünde bekleme. Ben burada olduğum için Kookie çıktığında haber veririm. " dedi.
" Heh iyi o zaman. Yoora nasıl? Dur ona bakayım. "
Jungkook Hoseok'un dediğine karşılık gözlerini devirdiği sırada Yoora toparlanıp oturdu ve ayakta duran Jungkook'u kolundan tutup yanına otutturdu.
" Uyuyor şuan, bakmana gerek yok yani. "
Hoseok'un onaylamasından sonra Hana içeri girdiğinde " Siz ikiniz hemen bana hesap veriyorsunuz? " dediğinde Jungkook " Cüzdanın yanımda değil. " dedi.
Yaptığı soğuk espriyle Yoora ona baktığında Jungkook şirince gülümsedi.
Hana tek kaşını kaldırmış beklerken Jungkook hevesli bir şekilde " Tam duşa girecektim sen gel kendini burada bul! " dedi. " İşe bak sen! "
Yoora gülmemek için kendini sıkarken " Yoora da dedi gel ayağıma masaj yap. " diye devam etti Jungkook.
" Ne? Yalan atma! Sen kendin gelip yaptın! "
Jungkook Yoora'ya baktıktan sonra " Ayak acısı beyin acısı derler. Kafaya vurdu acı herhalde. " dediğinde Hana sırıttı.
Jungkook " Ne? " dediğinde Hana " Saatin doldu. " dedi.
" Ne saati? "
" Yalan saati, Jungkook. "
Jungkook " Bu lafa düştüm. Bir yerde kullanırım. " dediğinde Yoora komodinindeki peçeteyi Jungkook'a fırlattı.
" Düşme ona buna. "
Yoora dediğinin farkına vardıktan sonra Jungkook burnunu çektikten sonra yataktan kalktı ve ellerini cebine soktu.
" Ben günlük dozumu aldım. " dedi yavaşça yürüyüp kapıya yaklaşırken.
Hana gözleriyle Jungkook'u takip ederken Yoora yastıkla dediği cümlenin sebebiyle kendini boğmaya çalışıyordu.
Jungkook iki eliyle saçlarını düzelttikten sonra kapıyı açtı ve odadan çıktı.
" Gel, banyodan çıktım gel! İki yıkanalım dedik! " diye Jungkook Hoseok'a bağırdı.
Hana Yoora'ya bakıp çırpındığını gördüğünde yastığı alıp kenara fırlattı.
" Kızım hoşlanıyorsan açılsana! " dediğinde Yoora " Ben daha demin kırdığım pottan denize açılmayı düşünüyorum! " dedi.
" Hoşlanıyorsun yani? "
" Bir daha mı pot kırdım? " dediğinde Hana onu onayladı.
Yoora komodininin üzerindeki gece lambasını gösterip " Sen de bunu kafamda kırar mısın? " dediğinde Hana kafasına vurdu.
" Salak salak konuşma. Sevmek kötü bir şey değil. Haydi aşağıya inelim. "
Yoora onu dinleyip ağrısı geçen ayağıyla aşağıya indiğinde Jin Jungkook'u sıkıştırıyordu.
" Saçın ne çabuk kurumuş? " dedi Jin.
Jungkook saçlarını kafasıyla beraber sallayıp " Saçımı yıkamadım. " dediğinde Jin " Ne anlamı var o zaman yıkanmanın? " dedi. " Bir hafta kolunu bir hafta bacağını mı yıkıyorsun? Ne saçma. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...