Satır arası yorum yapar mısınız lütfen? O kadar emek verip yazıyorum. Lütfen oy vermeyi de unutmayın.
Bu bölüm çok mutlu olacaksınız!
Çekinmeyin, bana yazın.
Bu arada yeni klip ne güzel ama değil mi? Jimin bitirdin beni!
Sizleri seviyorum muah! İyi okumalar!
Yorum yapın!
Lütfen!
Tekrar muah dğaöflsöfödööf
1 ay sonra;
Jimin tükenmişti. Sevgilisine bir ay boyunca ulaşamıyordu. Telefonları açılmıyordu. Evlerine gittiğinde de kapı maalesef ki açılmamıştı.
Kendini o kadar bitkin hissediyordu ki kendini yatağa atıp yıllarca uyumak istiyordu ama içindeki huzursuzluk uyumasına engeldi.
Hana'nın kokusunu özlüyordu. Bu evde yankılanan kahkahasını, sesinin tınısını, muhteşem aurasını özlüyordu.
Jimin dövmesine bakmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu. Yemeden içmeden de kesilmişti. Arkadaşlarını odadan kovuyordu. Hiç kimseyle iletişimi yoktu.
Hana'yı kurtaramadığı için kendine beceriksiz, kötü sevgili damgasını üzerine basmıştı.
Elinden bir şey gelmiyordu. Onu bu sefer cidden kaybetmişti.
***
Genç kız, Hana'nın oturduğu evin kapısını çaldığında bir müddet yanıt gelmedi.
Kapının arkasındaki Hana'nın annesi kapı deliğinden baktığında tanımadığı bir kız olduğunu gördü ve merakla kapıyı açtı.
" Merhaba. " dedi genç kız. " Hana'yı görebilir miyim? "
" Sen kimsin? " dedi annesi genç kızı süzerek.
Genç kız uzun saçlarını omuzlarından geriye atıp söyleyeceği yalanı düşündü ve " Lise zamanında arkadaştık. Uzun süredir Hana'yı arıyordum ve sonunda buldum. İçeri girebilir miyim? Geleceğimden haberi vardı. " dedi.
Hana'nın annesi belki bu arkadaşı Hana'yı rahatlatır düşüncesiyle genç kızı içeriye aldı.
Kızı yani Hana içine tamamen kapanmıştı. Geceleri ağlama sesi kulaklarına doluyordu ama böyle olması gerekliydi.
Jimin onu Jung'tan koruyamamıştı. Artık kızını kendisi ve babası koruyacaktı.
Onun yeri ailesinin yanıydı.
Genç kız Hana'nın annesine gülümseyip içeriye girdi ve " Hana'nın odası nerede? " diye sordu.
" Ben seni götüreyim. " dedi Hana'nın annesi.
Genç kız kaşlarını kaldırıp " Yerini söylerseniz ben kendim de bulabilirim. " dediğinde genç kadın boğazını temizleyip " Pekala üst katta ilk kapı. " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...