" Buralarda zina kokusu alıyorum. "
Jimin gülerek Hana'dan ayrıldığında kapının ardındaki Jin'e seslenip " Artık çok geç. " diye bağırdı.
" Jungkook beni tutmasaydı her şey için erken olabilirdi. Neyse gideyim de biraz aşağıdakilerin siniri bozayım nasıl olsa hepinizden büyüğüm haha. "
Jimin derin bir nefes alıp Hana'ya döndüğünde Hana'nın uyuma numarası yaptığını gördü.
Yavaşça Hana'nın şişmiş dudaklarını gördüğünde serseri bir şekilde güldü.
Elini kaldırıp Hana'nın gözkapaklarına koyduğunda Hana'nın gözkapakları titredi. Sonra eli yanağından dudaklarına ilerledi.
" Uyuma numarası yaptığını biliyorum. " diye mırıldandığında Hana " Çok zekisin. " diye homurdandı.
Jimin burnundan nefes verip güldüğünde nefesi Hana'nın yüzüne gelmişti. Hana'nın midesi sıkışırken " Bırak uyuyacağım. " dedi.
" Utanıyorum demiyorsun da. " dedi Jimin yaklaşıp hafifçe Hana'ya yanaşarak.
Hana büyük dudakların dudaklarına değmesiyle gözlerini açtı. Jimin'in gözleri kapalı bekliyordu.
Jimin geri çekilip Hana'nın beline sarıldı ve göğsüne kıvrıldı yavaşça. Hana kollarını Jimin'in kafasına nefes alacağı bir şekilde sardı.
***
Tae yapım şirketinin binasına bakıp içeri girip girmemek için düşünürken Jin ayağıyla kıçına vurup içeri soktu onu.
" Biraz daha hızlı ittirseydin kardeşim. Tam yere yapışmadı. " dedi Suga.
" Bön bön bakıyor etrafa. Millet laf edecek. " dedi Jin.
Taehyung toparlanıp danışmaya ona gelen maili gösterdiğinde danışma bir adam ayarlayıp onu takip etmesini söyledi.
" Sizler bekleyin efendim. " dedi danışman kadın Suga ve Jin'e bakarak.
" Gel uyuruz. "
" Gel yemek yeriz. "
İkisi lobideki koltuklara yayıldıklarında Tae derin bir nefes alıp önündeki adamı takip etmeye başladı.
Kalbi ağzında atıyordu. Televizyonlardaki idollerin yetiştiği şirketlerden birisiydi burası.
" Burası efendim. "
Tae'nin yanından asam ayrılıp Tae'yi yalnız bıraktığında yavaşça kapının üstündeki yazıya baktı.
Min Joon.
Tae kapıyı tıklayıp içeriye girdiğinde adam onu tanıyıp yavaşça gülümsedi.
***
" Benden şarkı yazmamı ve söylememi istedi. Şarkı yazamazsam bana bir şarkı vereceklerini söyledi. " dedi Taehyung arkadaşlarına olanları anlatırken.
Hana gülümserken iyiki Tae'nin adını o şirkete verdiğine şükretti. Daha doğru Jimin'in öğrencisi olan o kıza söylemişti ama söyleyen sonuçta yine kendisiydi.
" Ünlü olunca bizi unutursan bozuşuruz, hyung. " dedi Jungkook dalga geçerek.
Tae onun omzuna vurup " Birinizi bile unutursam ünlü olmamın bir anlamı olmaz kardeşim. " dediğinde Jungkook gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...