51

1.8K 121 263
                                    

Yoongi Taehyung'un şirketteki işlerini bitirmesine yardım ettikten sonra Lisa'yı aramıştı ama bulamamıştı.

Sonunda eve geldiklerinde de bir mesaj onu karşılamıştı.

Lisa: üzgünüm çok hastayım gelemedim

Suga: gelemeyeceğin şeylerin planını yapma o zaman

Lisa: cidden çok üzgünüm
Lisa: telafı edeceğim söz.

Suga: Bir buçuk saat seni bekledim, bir daha beklemeyi düşünmüyorum

Lisa: özür dilerim
Lisa: bir daha olmayacak

Suga: bir daha olmasına fırsat vermeyeceğim
Suga: çünkü gelmeyeceğim

***

" Eee senin işini hallettik. Eve mi gitsek? " dedi Jungkook otel odasındaki televizyonu karıştırırken.

Yoora'nın ailesi çok iyilerdi. Jungkook'a kendi evladıymış gibi davranmışlardı. Yoora'nın annesi ile Yoora da hasret gidermişlerdi.

Yoora bu yüzden mutluydu.

Jungkook da Yoora mutlu olduğu için mutluydu.

Yoora " Sen bilirsin Jungkook. " dediğinde Jungkook yüzünü buruşturdu.

" Ben bilsem sana sormazdım, Yoora. " dediğinde Yoora tırnaklarını törpülemeyi bırakıp onun taklidini yaptı.

Jungkook güldüğünde Yoora işine devam etti.

Jungkook yatakta yuvarlanıp " Yarın gidelim o zaman. " dediğinde Yoora tamam dercesine omuz silkti.

Jungkook bu saçma onaylama biçiminden sonra eli telefona uzandı. Sonra elini kendine çekip bir kez daha yuvarlanıp Yoora'nın yanına ulaştı.

" Ben acıktım, yemeğe çıkalım. " dediğinde Yoora " Otelin yemek servisi var zaten, Jungkook. " diye işine devam etti.

" Hem nereye gideceğiz Jungkook? " dediğinde Jungkook avuçlarının arasına başını koyup " Bilmem şu annenle babanın çıkmaya başladığı restoran olabilir. " dediğinde Yoora bakakaldı.

Jungkook'un bunu unutmamış olmasına şaşırmıştı. Yoora'nın babası o gün sofrada yemek yerken bu konudan bahsetmişti.

Yoora " Jungkook bizim evden geldiğimizden beri bir sıkıntın varmış gibi duruyor. " dediğinde Jungkook " Senden hoşlanıyorum Yoora. Artık gevelemeyeceğim. " dedi.

Yoora birden öksürmeye başlarken neredeyse yataktan düşecekti ama Jungkook tişörtünden tutup onu dengeledi.

" Seni seviyorum Yoora. Biliyorum çok ani söyledim ama şu son bir aydır içim içimi yiyordu, sana belli etmemeye çalışmakla geçti zamanım. Eğer beni sevmiyorsan yine de sana olan sevgimi bilmeni istiyorum, Yoora. "

Yoora öksürmeyi kesip Jungkook'u dinlerken gözleri dolmak üzereydi. Gözünü bir kırpışında o mutluluk yaşları yanaklarından süzülüp gidecekti.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin