" Bana ayrılan sürenin sonuna geldik. " dedi Jiwoo.
Tae onu izlerken " Akşama uçak bileti aldım, eve dönüyorum. " dedi.
Taehyung derin nefes verip ellerine bakarken Jiwoo " Öyleyse haydi bavulmu hazırlamaya! " deyip Yoora'nın kolundan tutup odasına götürdü.
Jimin uzanıp Tae'nin omzunu desteklercesine sıktığında Jin " Mutlu olman için ne yapmalıyız? " dedi en sonunda.
Tae zar zor gülümseyip " Mutluyum ki. " dediğinde sesi çatlamıştı.
Kafasını öne eğip boğazını temizlediğinde Jiwoo'yu bir daha ne zaman görebileceğini düşünüyordu.
" Sanırım bütün Gucci'yi satın alsam Tae şuan mutlu olmaz. " dedi Jungkook.
Tae ayağa kalkıp odayı terk ettiğinde herkes birbirine baktı.
" Neden gidiyorsun ki? " dedi Yoora, Jiwoo bavulunu hazırlarken. " Tae'nin halini görmüyor musun? İki gündür çok değişik davranıyor. "
Jiwoo askıdan gömleğini alıp katlarken " Benim de bir ailem var, Yoora. " dedi. " Buraya gelme amacım kardeşimi ve arkadaşlarını görmek, kontrol etmek amaçlıydı. "
Yoora merakla " Ya Taehyung? " dediğinde Jiwoo " Onunla konuştuk, böylesi daha iyi. " dedi.
Yoora karşılık olarak " Ama o mutlu değil. " diye isyan ettiğinde Jiwoo " Zamanla alışacak. " dedi.
***
Jiwoo'yla son görüşmeleri olduğu için yine her zamanki gibi yemek yemeye bir lokantaya gelmişlerdi.
Yedi erkek üç kız geldikleri için hem de erkeklerin yakışıklılığından dolayı lokantadaki kızlar onlara bakakalırken Yoora Jungkook'un yüzüne peçete attı.
Jungkook etrafa bakmayı keserken Yoora'ya tek kaşını kaldırıp baktı.
" Masayla ilgilen, Jiwoo ablaya ayıp. " diye onu kınadığında Jungkook sırıttı.
" Yan masadaki sarı- "
Yoora hızlıca " Jungkook yan masadaki sarışın, üstüne kırmızı gömlek altına siyah pantolon giymiş olan kadın veya genç kız her neyse umrumda değil tamam mı? " dediğinde Suga " Bu kızda Rappercı havası var, bak demedi demeyin. " dedi.
Jin herkesin yemeğini kendi sipariş ederken Hoseok " Sevdiği yemeklerden sipariş etti ki hepimizin yemeğini yiyebilsin. " dedi.
Jin " Kuru iftira. " dedi. " Ben öyle her şeyi yiyen bir insan mıyım? "
" Evet. "
" Evet. "
" Evet. "
" Evet. "
" Evet. "
" Evet. "
" Evet. "
" Evet. "
Jin elini masaya koyup " Ben de evet diyorum sizi sekiz evetle uğurluyoruz. " dedi.
" İğrenç esprin midemi bulandırdı. " dedi Namjoon.
" Sus çatalı gözüne sokarım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...