19

3.8K 210 268
                                    

" Bu kızı al Jimin. " dedi Jin son lokmasını alıp geriye yaslanırken.

" Doydun mu? " dedi Taehyung.

Namjoon Jin'in omzuna elini koyup " Doymamak ne mümkün? Masayı kemirecek diye korktum. " dediğinde Jin " Elini 60 cm mükemmel genişlikteki omzumdan çeker misin? "

" Daire mi tanıtıyosun ya? " dedi Jungkook. Sonra Jin'i taklit etti. "  Elini 60 cm mükemmel genişlikteki omzumdan çeker misin? "

Jimin bu konuşmalara katılamyıp mesaj bölümünü açtı ve Hana'ya mesaj attı.

Jimin: Teşekkür ederiz, karnımız doyduspcözşvöc

Jimin: Jin en son saklama kabını da kemircekti ama tuttuk

Hana: Saklama kabımı geri isterim

Jimin: Aaaaaa biz de tabak boş gitmez, lütfen

Hana: O zaman dolu verin

Hana: :Dd

Jimin: Dolapta bir şey yok

Jimin: Yani saklama kabına konulabilecek bir şey yok

Jimin: Bir dahaki alışverişe artık osmxpaöfls

Hana: Bugün dışarı mı çıksak?

Hana: Hepimiz

Jimin: Sormam lazım

" Bir şey soracağım. " dedi Jimin gürültüyü durdurarak. " Hana dışarı çıkmayı teklif ediyor. Sizinde gelmenizi istiyor. "

Jungkook hemen " Evet. " dediğinde Suga " Bu da dünden hazır. " diye homurdandı.

Hepsi onayladığında Jimin Hana'nın buluşacakları cafenin adını söylemesini istedi.

***

Taehyung yanında oturan Namjoon'u dürtüp " Jungkook'a noldu böyle? " dediğinde Suga'da onlara doğru eğilip " Bu çocuk bu kadar romantik miydi ya? " dedi.

" Cidden çok kıskandım. " dedi Jin. " Biriniz bana hiç pasta sipariş etmediniz. Adam bir haftadır tanıdığı kıza pasta sipariş etti. "

Hoseok " Ben ekonomimi düşünüyorum. " dediğinde Jin ona bakıp " Gidip paranı Taehyung gibi Gucci'ye mucciye yatırırsan altına alacak don paran kalmaz. " dedi.

" Gucci mucci. " dedi Taehyung.

" Bak adını bile söyleyemiyorum fakirlikten. "

" Olur mu Tae? " dedi Jungkook.

Tae ne olduğunu anlamadığı için " Olur. " dediğinde hesap defteri önğne koyuldu.

" Bak kabul etti. " dedi Jungkook Yoora'ya bakıp. " Biz de para ayrımı olmaz. "

Jimin kimse görmeden elini ileri-geri çekip hareket yapıp güldüğünde Tae başını ovaladı.

" Umarım buradaki sayılar iki basamağı geçmemiştir.  " dedi Tae defteri açarken.

" 9 kişiyiz bir daha düşün istersen. " dedi Jin.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin