66

1.5K 128 96
                                    

Bir hafta kendime dinlenme müddeti verdiğim halde yazmak istedim. Kısa ama yine de merakınızın gideceği bir bölüm olmuş oldu.
Bana destek olan yorumlarınız için teşekkür ederim.

Sizleri seviyorum.

İyi okumalar.

" Ne diyorsun sen? " dedi Hana şaşkınlıkla. " İyi misin Jimin? "

Jimin yüzünü buruşturduktan sonra " Ne var? " dedi. " Evlenme teklifi ettim ve senin cevabın bu mu? "

Hana kekeleyip " Yani ben... " dedi. " Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Birden gelince şaşırdım. "

Jimin sevgilisinin bir tutam saçını alıp çekti ve " Benimle evlenir misin dedim Hana. " dedi.

Hana sessiz kaldığında Jimin sevgilisinin ellerinden tutup " Bir sorun mu var Hana? " dedi.

Hana kafasını yere eğip " Jimin ben ailemle kırgınken... " dediğinde Jimin " Zaten onlardan seni korumak için evlenme istiyorum seninle, ah bir de sevdiğim için. " dedi.

Hana onu onaylayıp " Biliyorum ama bu çözüm değil Jimin. " dediğinde Jimin sertçe yutkundu.

Sevgilisinin çenesine elini koyup kafasını kaldırdı ve göz kontağını sağladı.

" Benimle evlenmek istemiyor musun? "

Hana bu soruyu duyduğu için kendine kızdı. Sevgilisine bu soruyu sordurtmak çok kötüydü.

" Hayır! " dedi Hana hemen Jimin'in yanaklarına ellerini koyarak. " Bazı tedirgin olduğum şeyler var. Ailem, sana da zarar verebilir. "

" Sana zarar gelerek benim ailem zaten zarar görmüş oluyor bebeğim. " dedi Jimin Hana'nın ellerini avuçlarını alıp koklayarak öperek.

Hana " Bir evliliği sürdürebilir miyiz Jimin? " dediğinde Jimin " Sevgiliyken nasılsak, evliyken de öyle olacağız. İstersen burada yaşarız. İstersen bir ev alır otururuz. " dedi. " Tabii teklifimi kabul edersen. "

Hana Jimin'in boynuna atlayıp " Evet. " dedi. " Cevabım evet. "

***

" Biri çocuk yapar, biri evlenir... BİZ ANCA YOORA İLE PEÇETEŞELİM! DEĞİL Mİ SEVGİLİM? "

Yoora sırıtarak homurdanan sevgilisine baktı.

" Biz böyle de iyiyiz hayatım. " dediğinde Jungkook " Bir git ya. " deyip kalçasını sevgilisine döndü.

Jiwoo çilekleri bütün bütün ağzına atarken bu mutlu haberin keyfini çıkarıyordu. Hana ile Jimin'i başından beri çok yakıştırıyordu. Evlenmeleri müthiş bir karardı.

" Yarın nikah tarihi alacağız. " dedi Hana.

" Nikahına beni de çağır sevgili... " diye mırıldandı Hoseok melodiyle.

" Ne? " dedi Hana. " Duyamadım. "

" Radyoda duymuştum ya, nikah falan deyince aklıma geldi. " dedi Hoseok. Kendisini gülmemek için zorluyordu.

" Düğünü yemekli yapın, lütfen, lütfen. "

Jimin Jin'i onayladığında Yoongi " Seni ancak düğün yemeği doyurur. " diye dalga geçti. " Kazanı falan ekmekle sıyırırsın sen. "

" Para veriyoruz ne sandın? "

" İki dakika kızı yukarı gönderdik, gelin olup çıktı odadan. " dedi Yoora cıkcıklayarak.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin