68

1.5K 110 53
                                    

" Aferin, kedi olalı bir fare tuttun yavruşum. " dedi Taehyung'un annesi Jiwoo'nun karnını göstererek.

" Burada kedi olan varsa o da benim. " dedi Yoongi.

Taehyung'un annesi Yoongi'nin tişörtünün ucundan tutup kaldırdığında atletsiz görünce salondaki herkes dehşete düşercesine bağırdı.

" Atletsiz, donsuz dumansız kedi olmaz anneciğim. "

Yoongi oflayıp televizyon izlemesine geri döndüğünde Jungkook " Daha doğuma çok var niye şimdiden geldin ki? " dedi.

" Gelmese miydin? "

" Yok ondan değil doğuma çok var ya ondan şey ettim. " dedi Jungkook. " Hep burada kalsan keşke. "

" Olur herkesi toplayalım. Havasızlıktan çürüyelim burada. " dedi Yoongi.

" Sen. Neden. Bu. Kadar. Ters. Bir. Çocuksun. Yavrucuğum. Soru. İşareti. "

Yoongi Taehyung'un annesine omuz silktiğinde " Anneye omzu silkilmez. Hani benim terliğim. " diye cevap aldı.

Yoongi gülerken Jungkook ayağındaki terliği çıkartıp " Al kız. " dedi ve terliği Taehyung'un annesine verdi.

" Oğlum bu çocuk mezarı gibi terlikle vurursam karşıdaki kişinin beynini uçururum. "

" Onda beyin yok anne boşver. " dedi Taehyung kahkaha atarak.

" Sana eşit olmak için çıkarttım da geldim. " dedi Yoongi tebessüm ederek.

Taehyung'un annesi elindeki terliği ayağına geçirip sıcaklığına gülümserken Jiwoo'nun karnına elini koyup " Kızım güzelce yemek yiyorsun değil mi? " dedi.

" Yiyor ama dakika başı da çıkartıyor. " dedi Namjoon.

Taehyung'un annesinin gözleri kocaman olurken Hoseok " Şimdi diyecek ki; ya çocuğu kustuysan? " diye homurdandı.

" Jiwoo, gelinim, kızım... Zaten sana acı çektiremeden hamile kaldın sonuçta senin kaynananım ben neyse. " dedi Taehyung'un annesi. " Ya çocuğu da yanlışlıkla kusar- "

" ANNE! " diye bağırdı Jungkook. " BARİ SEN YAPMA! KAÇ TANE ÇOCUK DOĞURMUŞSUN YAPMA! "

" Ben açım ya. "

" Geldiğimden beri beşinci acıkman annişim, bu nasıl böyük bir mide böyle? "

" Ben açım ya. "

" Yemek vardı evde. " dedi Yoora.

" Sen mi yaptın? " dedi Jin yüzünü buruşturarak.

Yoora kaşını kaldırıp " Evet. " dedi. " Ne oldu ki? "

" Yemem ben senin yemeğini. Daha dün mutfağa girmiş kızsın sen. " dedi Jin yüzünü buruşturmaya devam ederek.

Yoora dalga geçercesine gülüp " Yeme o zaman. " dedi.

" Ben yerim bebeğim. " dedi Jungkook sevgilisinin yanağından kocaman öperek.

" Kızın yanağını yuttun yavrum. " dedi Taehyung'un annesi.

" Sen alındın mı kız? " dedi Jungkook koltuktan kalkıp annesinin yanına kıvrılarak.

Taehyung'un annesi Jungkook'un saçını okşarken Taehyung " Sizi doğursa bu kadar sevmez sanırım. " dedi.

" Oyyy rahmim yetseydi de hepinizi ben doğursaydım. "

" Tıpın anasını ağlattın anne sus. "

Taehyung'un annesi " Ben buna küçükken. " detip Taehyung'u gösterdi. " Zıbın yerine atlet giydirseydim, daha akıllı olurdu. "

" O zaman bundan yola çıkarak... " dedi Jin. " Pardon acıkarak, Taaehyung bazen zıbın giyin- "

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin