62

1.7K 118 60
                                    

Hana sabah uyandığında komodine yapıştırılıp not kağıdında yazı gördü.

Bu Jimin'in yazısıydı.

Akşama kadar evde değilim, seni akşam sekizde alırım. Hazırlan ve beni bekle.

not: telefonum asla açık olmayacak :D

Hana yüzünü buruşturup nota bakarken Jimin'in amacını anlamaya çalıştı.

Jimin, Hana'nın telefonla onu arayacağını ve söylemesi için zorlayacağını bildiği için telefonunu kapalı tutuyordu.

Hana elindeki notla odadan çıkıp salona ilerledi ve " Günaydın. " dedi. " Jimin nerede haberiniz var mı? "

Hepsi birden evi incelemeye başladığında Hana " Dökülün. " dedi. " Bu not ne? "

" Jimin uyardı söyleyemeyiz. " dedi Jungkook.

Hana " Lütfen söyleyin. " dediğinde Yoongi " Boşuna uğraşma, gidince görürsün. " dedi.

" Sana adres atacağını ve oraya gideceğini söyledi Jimin. " dedi Jungkook.

Hana derin bir nefes alıp " Pekâla. " dedi.

Ama meraktan çatlamak üzereydi. Saat sekize kadar nasıl bekleyecekti bilmiyordu. Nasıl hazırlanacağını da bilmiyordu. Nereye gideceklerini bilseydi ona göre hazırlanırdı.

Ne olur ne olmaz belki ulaşılır diye telefonla Jimin'i aradı ama telefon denildiğe göre kapalıydı.

Saat sekize kadar arkadaşlarıyla film izledi, sohbet etti, bolca güldü. Saat sekize yaklaşırken Yoora " Hadi seni hazırlayalım. " dediğinde Hana kabul etti ve beraber odalarına çekildiler.

" Nereye gideceğimizi bilmiyorum. Yani ne giyeceğimi de bilmiyorum. "

" Ama ben biliyorum. " dedi Yoora dolaba bakarak. " Jimin çok iyi birisi gerçekten. Seni çok seviyor. Bunu sana yaptığı için çok mutluyum. "

Hana Yoora'nın üzerine tuttuğu mor elbiseye bakıp " Bu olur. " dediğinde Yoora " Çok sade. " dedi ve elbiseyi yatağa fırlattı.

Böyle bir elbiseye sade diyorsa gidecekleri yer bayağı özel bir yer olmalıydı.

Sonunda nar çiçeği renginde bir elbise beğendiklerinde Yoora onu masanın önüne otutturup saçlarını maşa yaptı ve ardından makyajını yaptı.

" Çok güzelsin. " dedi Yoora aynadan arkadaşına bakarken.

Hana utanıp " Teşekkür ederim, sen de öyle. " dediğinde Yoora " Tabii ki ben de güzelim. " dedi.

Beraber güldüklerinde Hana'nın telefonuna mesaj geldi ve gelen adrese gitti.

Sahilin girişine baktığında Hana kaşlarını kaldırdı. Jimin'in burada ne işi vardı hiçbir fikri yoktu.

Hava sıcak esintisiyle vücudunu ürpertiyor eteğini hafiften havalandırıyordu. Hana eteğini tuta tuta sahile girdi ve sakin ortamın sesini dinledi.

Yerdeki ışıkları gördüğünde onları takip etmeyi akıl etti ve biraz gittikten sonra yere saçılmış fotoğraflar gördü.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin