55

1.7K 137 245
                                    

Okul dolayısıyla bölüm geç geldi, kusura bakmayın.
Yorumlarınız ve oylarınız için thank u.

" Haber var mı Jimin'den? " dedi Jiwoo Taehyung'un yanına otururken.

Taehyung Jimin'e ulaşmaya çalıştığı telefonu sehpanın üzerine atarak " Yok. " dedi. " Telefonları açmıyor ama daha demin iyi olduğuna dair mesaj attı. "

" En azından mesaj atma gereksiniminde bulunmuş. " dedi Yoora düşünceli sesle. " Onu da yapmayabilirdi. "

Hana mutsuz bir şekilde halıya odaklanırken Yoora fısıldayarak " Neden böyle bir şey yaptın? " dedi. " Büyük bir hata olduğunun farkındasındır umarım. "

Hana'nın gözleri dolarken cevap vermedi. Canı yeterince yanıyordu zaten. Şuan yanında Jimin'i istiyordu. Hayatını istiyordu. Bileğindeki dövmeyi her görüşünde onu ne kadar özlediğini fark ediyordu.

Böyle olsun istemezdi. Pişmandı.

Ağlamamak için dişlerini sıkarken Yoongi destek olurcasına eliyle omzunu tuttu.

" Jimin'in iyiliğini düşünüp batırmışsın ama olan oldu artık. "

Hana ağlamaya başladığında Yoongi " Çok sulugözlüsün ama. " diye sızlandı.

" Umudunuz geldi. " dedi Hoseok elinde kahve bardağıyla içeri girerken.

Hana'ya bardağı uzatırken Hana bardağı nazikçe reddetti.

" Ver ben içerim. Para verdik o kadar. "

Jin Hoseok'un elinden bardağı alıp bir köşeye oturduğunda Jungkook ona cidden mi? dermiş gibi bakıyordu.

Hana " Lütfen ona ulaşın. Lütfen. " dediğinde Jungkook " Bir de ben deneyeyim, bakalım. " diyerek koltuktan kalçasını kaldırıp arka cebindeki telefonunu çıkardı.

İlk denemesi yüzüne kapatılmasıyla sonuçlanmıştı. Dördüncü çaldırmasından sonra Jimin " Efendim? " diye sabırla açmıştı telefonu.

" Hana ölüyor, koş yetiş. "

Jungkook bunu dedikten sonra telefonu kapattığında Jimin telaşla telefona bakakaldı.

Jungkook da saate bakıp " Birazdan gelir. " dediğinde Taehyung " Bu çocuğu iyi besledik ondan böyle zeki oldu bu. " dedi.

Hana " Şuan ölmemi diliyordur bence. " dedi kırık sesiyle. " Gelmeyecek. "

Namjoon " Ağlayınca saçmalıyorsun sen. " dediğinde Jin " Aynen, katılıyorum. " dedi.

Hana yüzünü sıvazlayıp saçlarını geriye ittirdiğünde Yoora " Git bir elini yüzünü yıka. " dedi.

Hana onu dinleyip ayağa kalkınca kapı çaldı. Jimin yakındaydı demek ki.

Hana kapıya koştururken arkasından gelen arkadaşlarının da adım sesini duyabiliyordu.

Kapı açıldağında Jimin nefes nefese kapı kirişine tutunarak soluklanıyordu. Gözleri Hana'nın gözlerini bulduğunda semdeleyip düşecek gibi oldu ama Jin onu tuttu.

Jimin Jin'in elinden kurtulup sertçe Jungkook'a baktı.

Jungkook " İşe yaramış ha? " diye güldüğünde Jimin oflayıp kapısını açık bıraktığı arabasına baktı.

Taehyung geri gideceğini adı gibi iyi bildiği için bunu engellemek için Jimin'in elinden anahtarı alıp kapısını kapatmak üzere arabaya koşturdu.

Hana Jimin'e uzanacakken Jimin ona ters ters bakıp " Bırak. " dedi.

Hana onun gözlerindeki nefreti gördüğünde sessiz kaldı. Hak ediyordu ama buna dayanacak da gücü yoktu.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin