72

1.6K 130 113
                                    

Bir günde iki bölüm, o yüzden ne yapıyoruz? Bol bol yorum atıyoruz.

Neden 40K olmuyoruz?

Hepinizi çok seviyorum.

Umarım beğenirsiniz.

Medyadaki RM ve Jeongguk'un yapmış oldupu cover FOOLS ile okursanız sevinirim!

Muah!

-Lili

Hana kiraladığı evin kapısını kitledikten sonra alışveriş için apartmandan çıktı.

Bugünü de sayarsak dört gündür evden uzaktı Hana. Sadece saygı için Taehyung'un annesinin telefonunu açmıştı onun dışında kimsenin telefonunu açmamıştı ve açmamaya da devam ediyordu.

Uzun süre eve uğramayacağını dile getirmişti Hana. Taehyung'un annesi ne kadar ısrar etse de sonunda kabul etmiş, sadece bu hafta sonu burada olmasını evine gideceğini söylemişti. Havaalanına Hana bırakacaktı. Hana bunu kabul etmişti.

Markete girip ev alışverişi yaptığı sırada markette Yoora ile Jungkook'u gördü. Uzaktan onların aşklarına gülğmseyerek bakarken aldıklarını ödedi ve hiçbir şey fark ettirmeden oradan ayrıldı.

Onların aksine arkadaşları mutluydu. Hana'yı bu da mutlu ederdi ama yine de özlemle yüreği sızladı. Aklına mutlu anılarını getirmek istemiyordu. Jimin'in yumuşak saçlarını, kahkahasını, tarzını, komikliklerini, dudaklarını, gözlerini, burnunu, yüzünü, kısacası kendisini hatırlamak istemiyordu.

Ama hatırlıyordu.

Beynini yiyip bitiren bir kızla Jimin'in fotoğrafı vardı. Rüyalarına bile giriyordu. Bu yüzden sık uyumaz olmuştu.

Telefonu bir kez daha titrediğinde oflayarak cebinden telefonu çıkardı. Yine Jimin'di.

Lütfen adresini bana söyle.

Nerede olduğunu bilmemek çok kötü.

Telefonlarımı aç.

Sesini duymak istiyorum.

İyi olduğunu görmek istiyorum ama yoksun.

Kafayı yememe az kaldı.

Hata yaptığımın farkındayım. Bir kadına yapılacak en kötü şeyi yaptım. Lütfen beni affet.

Hana, bana cevap ver.

Ve birçok mesaj...

Yaptığı hatanın farkında olması güzel bir şeydi ama Hana affetmeyi düşünmüyordu ne yazık ki. Belki siniri ve kırgınlığı geçince arkadaş kalabilirlerdi. O da belki.

Kesinlikle onunla evlilik yoluna girmeyecekti. Bitmişti.

" Evet. " dedi Jungkook Jimin'e bakıp. " Hana'yı markette gördük. Değil mi Yoora? "

" Evet, fark ettirmeden çıkmak istedi ama gördük. " dedi Yoora sevgilisini onaylayıp. " Sonra onu takip ettik ve evini bulduk. "

Jungkook elindeki kağıdı Jimin'e uzatıp " Al. " dedi. " Bu adresi. "

Jimin elinde çok pahalı mücevher tutuyormuş gibi tuttu kağıdı. Elleri heyecandan titriyordu. Onu dört gündür görmemek cehennem gibi bir şeydi. Çok özlemişti, hem de çok.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin