75

1.7K 142 63
                                    

Sınırı geçemedik ama sizi bekletip sıkmak istemedim.

Umarım bölümü beğenirsiniz.

Sınır yok, kafanıza göre takılın ama çok yorum istiyorum orası ayrı.

Sizleri çok seviyorum.

Muah.

-Lili


Jimin Jung'u engelleyip bir şey demeden telefonu Hana'ya geri verdiğinde Hana " Ben engellemiştim ama başka hesap açmış. " diye açıklama da bulundu.

" Bir dahakine hesabını kapatırım ona göre. " dedi Jimin. " Dikkat et. "

Hana " Peki. " deyip telefonu cebine koyduğunda Jimin şaşkınlıkla Hana'ya baktı.

" Atarlanıp gidersin diye düşünmüştüm. " dedi Jimin.

Hana " Seninle aramın kötü olmasını istemiyorum. " dediğinde Jimin " En son kötü gibiydi. " dedi.

Hana uzunca sevgilisine bakıp " Unuttum, hatırlatma. " dediğinde Jimin ağzına fermuar çekiyormuş gibi yaptı.

Mutfak kapısı aniden açıldığında ikisi de irkildi. Jin sandalyede oturan çifte bakınca Jimin " Merhaba, güzel anların katili. " dedi.

" Hep bunu diyorsun. " dedi Jin. " Güzel anların katili. "

" E öyle de o yüzden. " dedi Jimin kapıdan kellesini uzatmış pis pis sırıtan arkadaşına bakarak. Evin en büyüğünün böyle olması nedendi?

" Yoora seni çağırıyor. " dedi Jin.

" Sen haber gönderen güvercin misin? " dedi Jimin tek kaşını kaldırarak. " Kendi gelip söyleyebilir. "

" Ben bir konuşabilir miyim ya? " dedi Hana ikisine de bakıp.

" Tabii hayatım. " dedi Jimin. " Konuş da düşeyim yeniden. "

Hana güldüğünde Jin kusuyormuş gibi yaptı. Hana ayağa kalkıp " Dün alışverişe çıkacağız diye konuşmuştuk, ona çağırıyordur. " dedi.

" Ne alışverişi? "

" Kefen. " dedi Jin.

Hana oflayıp " Ne diyorsun ya? Daha doğrusu NE DİYORSUNUZ YA? " deyip mutfaktan çıktığında Jimin ile Jin bakıştı.

" Ne oldu lan? "

" Ne güzel konışuyorduk Jin, neden ettin içine? "

" Neden herkes birbirine soru soruyor? " dedi Jin. " Hadi gel içeriye film izleyelim. "

Hana yukarı çıkıp Yoora'nın kaldığı odaya girdiğinde Yoora Jungkook'u itip gülümseyerek ona baktı.

" Kapıyı... Tıklatmayı.... Unutan.... Beynimi... "

" Gıdıklamaca oynuyorduk. " dedi Jungkook sırıtarak.

Yoora onun kafasına geçirdiğinde Jungkook kahkaha attı.

" Beni çağırmışsın. " dedi Hana.

" Evet, birazdan evden çıkarız. "

Jungkook " Nereye ya? " dediğinde Yoora onu yataktan ayağıyla itip " Git abilerinin yanına haydi. " dedi.

Hana Jungkook'a " Hani ben evleniyorum ya bu haftasonu. " dediğinde Jungkook " Hana onun alışverişine gidecektiniz. Yoora söylemişti. Neyse ben de hazırlanayım da geleyim. " dedi.

" NEREYE? "

İki kız aynı anda konuştuklarında Jungkook irkilip " Daha demin alışverişe demediniz mi? Oraya işte. " dedi.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin