41

2.5K 134 201
                                    

" Ben de gelseydim keşke. " dedim Jimin'e giyinmesi için montunu tutarken.

Jimin bu hareketime gülümseyip montunu giyerken " Hayır. " dedi. " Hava soğuk. Ben hemen gelirim. Ders bittiği anda çıkacağım. "

" Ama dans okulu sıcaktır. " diyerek son şansımı denemek istemiştim ama Jimin kaşlarını kaldırıp indirdi.

Saçlarını ellerimle düzeltirken yüzümü inceledi.

" Kahvaltı da yapmadın Jimin. " dedim gözlerimi kırpıştırarak. " Hemen sana bir şeyler hazırlayım. Hı, olur mu? "

Jimin ayakkabılarını giyerken " Orada atıştırırım bir şeyler. " dedi.

Ayakkabılarını giydikten sonra bana bakmaya başladı.

" Emzikli çocuğumu evde bırakmış gibi hissediyorum. " dediğinde omzuna vurdum.

" Ortamın içine ettin resmen. " dediğimde güldü. Eğilip yanapıma masum öpücüğünü bıraktı ve dış kapıya uzanıp kapıyı açtı.

Kapıyı açtığı gibi geri kapatırken " Bu hava ne böyle? " dedi. " Çok soğuk. "

Bu cümlryi duyan Jungkook merdivrnlerden aşağıya inerken " Atkını tak. " dedi.

" Atkım odamda ve ben odama gitmeye üşeniyorum. " dedi Jimin Jungkook'a bakarak.

Jungkook kafasıyla kapının yanındaki dolabı gösterip " Benimki orada asılı olacaktı onu tak. " dediğinde Jimin teşekkür edercesine başını salladı.

Jimin atkısını taktıktan sonra evden çıkıp gittiğinde ben de mutfağa adımladım.

Jisoo gelmişti. Akşam geldiğine dair haber verdiğinde Jimin'le dans okulunda ders için sözleşmişlerdi. Jin ne kadar gitmek istese de ikimiz daha demin onu uyandıramamıştık.

Kafamı mutfaktan uzatıp televizyon izleyen Jungkook'a ithafen -çünkü tek o uyanmıştı- " Kahvaltı da ne yemek istersin? " dedim.

Koltukta uzanduğı için onu göremiyordum bu yüzden elini kaldırıp " Tost istiyorum, yanına da portakal suyu. " dediğinde " Siparişler alınmıştır efendim. " dedim.

" Teşekkür ederim, Hana. "

Mutfağa geri dönüp Jungkook'un tostunu ve bizimkilerin sevdiği şeylerden hazırlarken herkes teker teker uyanmaya başlamıştı.

Yoora ile ben aslında evde yalnızdık. Ta ki dün kapımız yedi kişi tarafından tekmelene kadar.

Jin " Kızları korkuttunuz, yapmayın demedim mi ben size? " diye abiliğini gösterip altı arkadaşını elden geçirmişti.

Suga ise ilerleyen saatlerde otururken " Jungkook Yoora'yı özledim diye ağlayınca gelelim dedik. " diye bir şey ortaya atınca Jungkook da Suga'ya girişmişti.

Oturup film izleyip sohbet etmiştik. Uykumuz geldiğinde ise herkesi ikişer ikişer misafir odasına sokmuştum.

Jimin ne kadar benimle uyumak istese de onu Hoseok'un yanına yollamıştım.

Uyanan herkes masaya kurulduğunda Yoora uyku sersemiyle peçeteye uzanıp onu yiyecekken Namjoon " Şşş. Ne oluyor? " deyip elinden peçeteyi aldı. " Uyan artık. "

" Kızın uyku sersemliğinde bile yediği ilk şey peçete. " dedi Suga. " Vay be. "

Yoora gözleri kapalı uyumaya devam ederken " Beş dakika verin ona. Uyanır şimdi. " dedim.

" Kaçta uyudun sen dün? " dedi Jungkook.

Yoora Jungkook'un sesiyle irkilirken " Ay rüyadayım sanırım. " diye mırıldandı. " Bu ses Jungkook'un. "

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin