Jiwoo Tae'ye baktıktan sonra " Ya Hoseok neden engel oluyorsun? Görmek istiyorum işte dans merkezini. Hep bahsedip duruyorsun. " diye cırladı.
Hoseok alnına vurup " Hay bahseden dilimi... " dediğinde Jiwoo uyaran bakışlarla ona baktı.
" Koca evde herkes gitti ben, sen bir de Jiwoo kaldı. " dedi Tae ellerini incelerken.
Keşke Hoseok gitseydi de yalnız kalsalardı Jiwoo'yla.
" Gidelim gitmesine de Tae bana orayı gezdirir diyorsun abla. "
Tae " A-aa. " dedi rol yaparak. " Bu devirde yardımlaşma diye bir şey kalmamış cidden. İyilik de yaramıyor. "
Hoseok derin bir nefes aldığında Jiwoo " Eğer senin dersin olmasaydı sen gezdirirdin Hoseok. " dedi.
Tae yastığı yüzüne bastırarak güldüğünü çaktırmamaya çalıştı.
Hoseok'un dersinin olması 2 saat ortada olmaması demekti.
***
Jungkook Yoora'ya bakıp onun hareketlerini incelerken Yoora'nın tökezlemesi sonucu şarkıyı durdurdu.
" Aynı hatayı yine yaptın. " dediğinde Yoora " Tamam bu sefer yapacağım. " dedi.
Yine.
Sanırım Jungkook onun bu tatlı hallerine katlanamasa dersi çoktan bırakıp gitmişti.
Bu seferki denemede Yoora hareketini kusursuz bir şekilde yapınca korografi gereği olaya Jungkook da dahil oldu ve birlikte dans etmeye başladılar.
Jungkook Yoora'nın arkasına geçip elini beline koydu.
Jungkook'un eşsiz nefesi Yoora'nın tüylerini diken diken ederken Jungkook'un parmakları ritmi hissetmek için belinde kıpırdamaya başladı.
Yoora irkildiğinde Jungkook duraksadı. Yoora utangaçca gülümseyip " Tikim var da. " dediğinde Jungkook kaşlarını kaldırdı.
Jungkook geri çekildiği sırada Jimin içeriye daldı.
" Ah size bir haberim var. " dedi. " Şehirler arası dans yarışmasına katılacakmışız ve bu şehri kimin temsil edeceğini belirlemek için seçmeler varmış. Bilin bakalım kim seçmelere katılacak? "
Yoora fazla düşünmeye gerek kalmadan " Sen ve Hana. " dediğinde Jimin sırıtıp " Evet. " dedi. " Ama siz ikiniz de varsınız ve birkaç grup daha. "
Jungkook " Ah. " dedi. " Cidden mi? Ben katılmak istemiyorum ama. "
Jimin " Müdür böyle karar vermiş. Size iyi dersler. " deyip odadan çıktığında Yoora boğazını temizledi.
Acaba Jungkook dans eşinden memnun olmadığı için mi katılmak istemiyordu? Yani kendisinden.
Üzgün olmak istemiyordu. Bu sorunun cevabını alıp rahatlamak istiyordu ama soruyu sormaya da utanıyordu.
" Jungkook? " dedi aniden.
Jungkook müzik setiyle ilgilenmeyi bırakıp tişörtünü düzeltirken " Hm? " dedi.
Yoora onun çekiciliğini izlemeyi bırakıp " Ben kötü dans ettiğim için mi katılmak istemiyorsun seçmelere? " dediğinde Jungkook gözlerini kocaman açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...