Sizi fazla bekletmek istemedim. Lütfen daha fazla yorum ve vote alabilir miyim? Teşekkürler. İyi okumalar. Muah.
" Hâlâ barışmadınız mı siz? " dedi Jin yemek yemeyi bırakıp Jimin ile Hana'ya bakarken.
Hana yemeğine devam ederken Jimin ters bir şekilde Jin'e baktı.
" Bu ikimizin arasındaki bir sorun. " diyerek Jin'i susturduğunda Hana " İkimizin arasındaki bir sorun ama hâlâ konuşmadık. " dedi.
Jimin derin bir nefes aldığında Jungkook " Konuşup halledebilirsiniz bence. " dedi. Arkadaşının sinirini hissedebiliyordu.
Jimin sertçe çatalı masaya bırakıp yanına oturan Hana'ya döndü. Herkes yemeğini yemeyi bırakmış pür dikkat bir şekilde ikisini izliyorlardı.
" Böyle bir şeyin nasıl açıklamasını yapacaksın merak ediyorum. "
Hana onun sert sesine karşılık titrerken masaya bakarak açıklamaya başladı. " Eğer onunla buluşup aramı düzeltmezsem bu olanları aileme anlatacağını söyledi. Benden vazgeçtiğini sadece küslük olmamasını istediğini mesaj attı. Ben de reddettim ama daha fazla ısrar edince... "
" Sen de bana yalan söyleyip onun kollarına koştun. " dedi Jimin gülerek. " Ne kadar güzel... "
" Kendim halledebileceğimi düşündüm. Sana söyleseydim sen de gelirdin ve kesin olay çıkardı. Sana bir şey olmasına izin veremezdim. "
Jimin elini saçından geçirip " Çok iyi bir iş çıkardın. " dedi. " Ona güvenmekle iyi bir iş çıkardın. "
Hana Jimin'e bakıp " Özür dilerim. " dediğinde masadaki herkes " Aaaaaa. " dedi.
Jin gülüp " Bu ne ya izdivaç programı gibi aaaa. " dediğinde Jiwoo " Al işte bütün ciddilik kaçtı. " diye mırıldandı.
Jimin " Ah, " diye masadan kalktı. " Size afiyet olsun, ben yürüyüşe çıkıyorum. "
Jimin evden çıktığında Hana'nın omuzları yavaşça çöktü.
" Gitsene. " dedi Hoseok.
Hana " Nereye? " dediğinde Yoora " Cehennemin dibine! Nereye olacak Jimin'le yürümeye. " dedi.
Hana " Haklısınız, gidiyorum. " dediğinde Taehyung " Unutma yürüyüş yapmaya değil aranızı düzeltmeye gidiyorsunuz. " dedi.
" Ve, " dedi Yoongi. " Barışmadan gelirseniz kapıyı açmam. "
Hana montunu giyerken " Anahtarım var. " dediğinde " Kilidi değiştiririm. " dedi Yoongi.
" Üşenir o yalan söylüyor. " dedi Jin.
Yoongi " Şşş çaktırma. " dedi. " Korkmuştu. AL İŞTE BÜTÜN SIRRI BOZDUN! "
Hana vedalaşıp evden çıktığında Jimin'in fazla uzaklaşmadını gördü ve koşarak yanına gidip yürümeye başladı.
Jimin çiçek kokusundan kimin geldiğini anladığı için yere indirdiği bakışları kaldırmadı. Yanından kovmak istemediği için de sustu.
Yokluğu özletiyordu, varlığı heyecanlandırıyordu.
Ama sinirliydi işte. Bir yandan da ona kıyamıyordu. Bu karmaşıklık kendisini acayip yormuştu.
Hana uzanıp elini tuttuğunda kendi elinin bu sıcaklığı özlediğini fark edip elini çekmedi.
Aksine sıkı sıkı kavradı.
Hana gülümsediğinde Jimin " Her şey anlattığın gibi mi cidden? " diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...