" Anne bi sal ya art- AH! KAFAM! "
" Giyeceksin bunu Tae. " dedi annesi Tae'nin kafasına vurduğu elini indirerek.
Jiwoo bir köşede gülerken Tae en sonunda pes edip " Tamam ver giyinip geleyim. " dedi.
" Hele bir giymediğini göreyim. " dedi annesi işaret parmağını oğluna doğru sallarken.
" Anne tamam dedim ya üf. "
Taehyung atletini giyinmek için odadan ayrılırken odadaki herkes tuttuğu kahkahasını atmaya başladı.
Herkes içinde bir atletle oturuyordu şuan. Tek giydiremedikleri kişi Tae'ydi ama annesi bunu da başarmıştı.
Jiwoo biraz Bayan Kim'e karşı çekingendi ama kadının çocuk ayrımcılığı hiç yoktu. Kendisine de sanki diğerleri gibi uzun süredir tanıyormuş gibi davranıyordu.
" Benim en küçük kuzum. " diyerek Jungkook'a sarıldı Bayan Kim.
Jungkook yana kayıp Bayan Kim'e yer açarken kafası da Bayan Kim'in omzundaydı.
" Yakışıklıydın, iyice yakışıklı olmuşsun oğluşum. "
Jin sırıtarak Yoora'ya bakıp ağzını oynatarak peçete dediğinde Jungkook ayağıyla yanında oturan arkadaşının bacağına geçirdi.
" Ih! " dedi Jin. " Sanırım bacağım koptu. "
" N'oldu yavrum? "
Jungkook ona sarılan Bayan Kim'i tutup " Boşver anne. " dedi.
O sırada Taehyung üzerinde tişörtüyle çıktı.
" Giyindin mi, annem? " dedi annesi.
Taehyung tişörtünü açıp " Al! Giydim. " dedi.
" Küçükken de sevmezdin sen. Kime çektin anlamıyorum. "
Taehyung annesinin dediği şeye gülerken Hana ile Jimin'in ortasına oturdu.
Jimin Tae'ye ters ter bakıp " Neden kaynana gibi aramıza oturdun? " dediğinde Taehyung " Annemin önünde fingirdeşecek misiniz? " diye fısıldadı.
Jimin Taehyung'un kafasına vurunca Hana " Ya Jimin bir dur. " diye uyardı onu.
" Senin Jisoo'yla dersin ne oldu? " dedi Namjoon Jimin'e ithafen.
Jimin kafasını geriye atıp " Ah! " dedi. " Unuttum ben onu. "
" Nasıl unutursun? " dedi Jin.
" Oğlum sana ne oluyor? " dedi Bayan Kim.
Jin koltuktaki yastığı alıp sarılırken " Hiç. " dedi.
Jimin sırıtıp Jin'e baktıktan sonra " Sen de gel beraber gidelim. " dedi.
" Niye ahlaksız teklif yapar gibi sırıtıyorsun hyung? " dedi Jungkook ve kafasına şaplağı yemesi bir oldu.
" Kim öğretti sana bunları? " dedi Bayan Kim. " Ahlaksız teklif falan? "
Jungkook parmağıyla Jimin'i gösterdiğinde Hana da hışımla Jimin'e döndü.
" Ne? Ben mi? " dedi Jimin kendisini göstererek. " Anne her gün ona böyle mesajlar geldiği için biliyor böyle şeyleri, benlik bir şey yok. "
Bayan Kim Jungkook'un suratını hızlı bir şekilde severken " Yih oğluşum sakın onlara pas verme tamam mı? Hastalık falan kaparsın yihhh ilerde çocuğun olmaz annecim. " diye hızlıca konuştu.
Jungkook gülerken Yoora suratını asmıştı bile.
" Aa lütfen bazı kişileri düşünelim, olmuyor böyle. " dedi Jin gözleriyle Yoora'yı göstererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...