21

3.7K 202 326
                                    

Jimin arabayı aniden durdurduğundan hızlı olduğu için tekerleklerin acı çığlığı boş sokakta yankılandı.

Arkadaşlarıyla beraber arabadan indiklerinde koruma onlara bakakalmıştı.

" Kimlik lütfen. "

Jungkook " Acelemiz var. " diyerek içeriye dalacakken göğsünden ittiridi.O kadar sert ittirilmişti ki Taehyung tutmasa yere düşecekti.

Jungkook gerilip yumruğunu korumanın burnuna salladığında koruma yere eğilip acıyla bağırdı.

Bunu fırsat bilen Jimin içeriye aniden girdiğinde kulaklarını sağır edecek kadar müzik göğsünü titretmişti.

Bu barı biliyordu. Eskiden çok gelirdi.

Üst katta odaların olduğunu biliyordu ama hiç kullanmamıştı. O kadar kızın ona sulanmasına rağmen.

Jin " Haydi! " diyerek onu kolundtutup çektiğinde ikisi de merdivenleri ikişer çıkmaya başladılar.

Arkalarından diğer arkadaşlarının sesini duyabiliyordu Jimin.

Ama tek düşünebildiği aklına getirmek istemediği bir sahneyi.

Ya bir şey olduysa? Olmadıysa bile ya olursa?

Koridorun başına geldiklerinde Namjoon " 45 tane oda olduğunu hepimiz biliyoruz. " dedi.

" Hayır sadece sen biliyorsun. " dedi Suga. " Ve hepsinin içini de. "

" Orada bir adam var. Koruma olmalı. " dedi merdivenleri hızlı çıkmaktan nefes nefese kalan Hoseok.

Jimin hızla yürüyerek adamın önüne geldi ve eliyle kapının kulpuna uzandı.

Koruma demir gibi Jimin'in bileğini tutup sardığında " Giremezsiniz. " dedi.

O anda bir kadın çığlığı yükseldi içerden.

" BIRAK BENİ! "

Jimin adama bir süre baktıktan sonra eliyle kulpu indirdi. Diğer eliyle adamın kafasını tutup kapıya geçirdiğinde kapı açıldı.

Adam tam toparlanıp Jimin'in ayak bileğinden tutacaktı ki Tae asamın kafasına ayağıyla vurdu ve adam bayıldı.

Jimin ve arkadaşları, Jung'u Hana'nın üstünde gördüklerinde Jimin arkadaşlarına dönüp " Dışarı. " dedi.

" Ne demek dışa- "

Jimin sinirle Hoseok'a baktığında Taehyung " Kusura bakma kardeşim ben bu adam dövmezsem akşam uyuyamam. " dedi ve Jung'u gömleğinden tuttuğu gibi yere yapıştırdı.

Jung olanların şaşkınlığıyla tek kelime bile edememişti.

Hana bağlı ellerini kendine çekmeye çalışırken çaresizce ağlıyordu.

Namjoon Jimin'e bakıp " Hana ile ilgilen. " dedi.

Jimin üstündeki ceketi çıkarıp Hana'nın üstünü örttü ve yatağa çıkıp bağlı olan ellerini çözmeye başladı.

Hana krize girmiş gibi ağlıyordu. Ama şuuru yerinde olmadığı gayet açıktı.

Bir şeyler söylüyordu ama anlaşılmıyordu.

Jimin " Şşş. " deyip Hana'yı dikleştirip göğsüne bastırdı ve aralarında kalan ceketi çekip ona giydirdi.

Pantolonu giyinikti. Sadece üst tarafı yarı çıplaktı.

Arkadan dövüşme sesleri gelirken Jungkook zar zor Taehyung'u Jung'dan ayırdı.

" Tamam polisi aradık. Yeter bu kadar gidiyoruz. "

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin