47

2K 128 140
                                    

Hana;

" Hana uyan Hana. " dedi Jimin bininci kez falan.

" Hana~ " diyerek yanıma kedi gibi kıvrıldığında uzanıp ona sarıldım.

" Ah~! " dedi. " Böyle yaparsan ben de uyurum! "

İyice kollarımı sıktığımda " Uyuyalım. " dedim. " Hem sen benimle niye uyumadın da gittin salonda uyudun? "

" Ben namuslu bir erkeğim Hana. " dediğinde püskürerek güldüm ve onu kendimden ittirdim.

Hala gözlerim kapalıydı.

" Uyan hadi, Jiwoo çok güzel kahvaltı hazırlamış. "

" Jin onların hepsi çoktan yemiştir, bebeğim. " dediğimde zaten dağınık olan saçlarımı karıştırdı.

" Yediyse ben sana hazırlarım. Hiçbir yemiyorsun ipincecik kaldın. "

Tek gözümü açıp beyaz yatak takımımın üstünde oturan ultra yakışıklı sevgilimi gördüm.

Kafasını yana eğdiği için sarı saçları azıcık o tarafa doğru yatmıştı. Dudaklarını büzmüş beni dinliyordu şuan.

" Zayıf kızlardan hoşlanıyorsun sanıyordum. "

" Kilonla ilgilenmiyorum. Benim için sadece karakter önemli. "

Yüzümü buruşturup " Klişe. " dediğimde Jimin kafasınk iki yana sallayıp " Cidden seninle fiziğin için sevgili olmadım. Hem mantıklı düşünsene, fiziğini istemiş olsaydım farklı şeyler yapıyor olurduk. "

" Azmaya başladın, git Jimin. " diye yanımdaki yastığı ona vurduğumda kahkaha attı ve ayağa kalktı.

Ayaklarının ucunda zıplarken " Seni aşağıdakilerle bekliyorum. " dedi.

Odadan çıkıp gittiğinde gülümsedim. Onu kazanmak için ne büyük bir iyilik yapmıştım bilmiyordum.

***

Yazar anlatımı;

" Al şunu ye de sus. " dedi Jungkook elindeki patates kızartmalarını Jin'in açık ağzına sokarken.

" Soğol kordoşom son do olmoson. " dediğinde Jungkook onun sırtına vurdu yavaşça.

Sonra gözleri Yoora'ya takıldı. Tabağına aldığı şeyleri didikleyip duruyordu.

Jungkook kafasıyla tabağı gösterip " Neden yemiyorsun? " dediğinde Yoora omzu silkti.

Jiwoo yavaşça omzunu Yoora'ya çarpıp " Bir sorun mu var? " diye fısıldadı.

Herkes böylece kendi işiyle ilgilenmeye başladı.

Kahvaltı faslı bittiğinde Jungkook " Ben burayı toplarım. " dediğinde herkes içeriye koşuşturmuştu.

En son Yoora da elinde kendi tabağıyla kalkacaktı ki Jungkook bileğinden tutup " Nereye gidiyorsun masayı toplayacağız? " dedi.

Yoora " Ben de onu yapıyorum zaten. " dediğinde Jungkook " Otur bi' " dedi.

Yoora onu dinleyip oturdu. Artık Jungkook ile konuşurken kendini rahat hissediyordu.

Bir de şu peçete atma işinden vazgeçse iyi olacaktı.

" Bie şey mi oldu? " dedi Jungkook hemen. " Yüzünden düşen bin parçaydı. "

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin