" Saat sabahın altı buçuğu ve biz dans çalışmasına çağırıldık. Algılarımda bir sorun yok değil mi doğru algılıyorum? " dedi Jungkook gözlerini ovalarken.
Jimin, Jungkook, Hana ve Yoora hocalarını beklerlerken her biri esneyip duruyordu.
" Lütfen esnemeyin artık gördükçe esneyesim geliyor. " dedi Hana.
Sonunda kapı açılıp hoca içeri girince kendilerine çeki düzen verdiler. Jimin ve Jungkook bu hocanın çok ters olduklarını biliyorlardı. Kızlar ise bundan habersizdi.
" Günaydın, gençler. " dedi adam. " Bilmeyenler için söylüyorum adım Min Joon. "
" Biliyorsunuz ki seçmelere katılacaksınız ve seçilirseniz şehrimizi temsil etmek için yarışmaya katılacaksınız. Sizi seçen benim haliyle eğitecek olan da benim. "
Pür dikkat hocalarını dinlerlerken Min Joon devam etti.
Min Joon ilk Jungkook'a sonra Jimin'e bakıp " Zaten sizler iyi dans etmeseniz burada hoca yapmazdım sizi. " dedi.
Jimin ve Jungkook teşekkür edercesine kafalarını salladığında Min Joon ellerini birbirine vurdu.
" Jimin sen Jungkook ile, Hana sen de Yoora ile dans edeceksin. Kız kıza erkek erkeğe işte. Evet, haydi başlayalım. İlk erkekler yapsın bakalım. Zaten bu dansı biliyorsunuz öğretmeme gerek yok. "
Hana ve Yoora onkarın karşısına yere otururken hocaları da müzikği açmak için hopörlerin yanına gitti.
" 1, 2, 3. "
Şarkı başladığında dans etmeye başladılar.
Jungkook'un ve Jimin'in mükemmel vucütları kusursuz bir şekilde hareket ederken hoca müziği durdurdu." Hareketlerinizi biraz daha sert yapın, melodiyi dinleyin. "
Onlar onayladığında tekrar müziği açtı. Jimin Hana'ya bakıp göz kırptığında Hana gözlerini kaçırdı.
Yoora ise salyasını silmekle uğraşıyordu.
O nasıl bir dans etme şekliydi? Nasıl bu kadar havalı olabiliyordu Jungkook?
Jungkook sadece dansına odaklanmış kusursuz dans etmek için çabalarken şarkının en sevdikleri kısmı gelmeye başladı ve sallanmaya başladılar. (Video süre 1.45)
" Bu ne biçim hareket? " dedi Jimin gülerek.
" Twerk. " dedi Jungkook sırıtarak.
Jimin yorgunlukla kendini yere attığında hocaları da müziği kapatıp " Güzel dans ettiniz ama her zaman şu kısımda dansı dalgaya vuruyorsunuz. Neyse bir de kızları görelim. Sizin de bildiğiniz dans vardır umarım. Beğenmezsem ben size başka dans öğreteceğim. " dedi.
Jimin yerde emekleyerek Hana'nın daha demin oturduğu yere gidip otururken Hana ve Yoora ayağa kalkıp hazırlandılar.
Yoora'ya ateş basmıştı.
Çünkü Jungkook'un önünde dans edecekti.
Jungkook'a bir bakış attığında Jungkook kollarını arkaya dayamış nefes nefese onu izliyordu.
Hana için de aynı şey geçerliydi. Terlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...