16

4.7K 239 253
                                    

Jimin burnuna gelen lavanta kokusuyla mest olmuştu. Hana'nın gözlerinin içine bakarken gözbebekleri titriyordu.

Heyecandandı.

Ya bacağını acıttıysa?

Heyecanının sebebi kesinlikle buydu. Evet.

" Jimin. " diye fısıldadı Hana. Jimin uyarılmış gibi irkildi ve hemen kolyeyi tişörtünden kurtarıp geri çekildi.

" Eee. " dedi gülerek Jimin. Tişörtü kıpırdamasaydı kalbinin ne denli hızlı attığını Hana anlamazdı büyük ihtimalle. " Bacağın böyle iyi mi? "

Hana ayağının altına konulan yastıkla rahat hissettiğinde başıyla onayladı.

" Teşekkür ederim. "

Jimin ensesini kaşıyıp " O zaman ben aşağıdaki vazonun parçalarını toplayayım. Sen de burada uzan. Bir şeyin olursa bana seslen olur mu? " diye hızlıca konuştuğunda Hana gülmemek için dudaklarını ısırdı.

Jimin ondan gelen onaylama mırıltısından sonra arkasına dönüp kapıya koşar adımlarla yürüdü. Çıktıktan sonra kafasını tekrar kapıdan içeri sokup " Seslenmeyi unutma! " diye bir kez daha tembihledi.

Hana, Jimin gittikten sonra yastığı alıp kafasını gömdü ve çığlık attı. Tabii ki içinden. Yastığın amacı kendini boğmak istemesiydi.

Nefes nefes yastığı yüzünden çektiğinde o an aklına geliyor bir sıcaklık yayılıyordu vucüduna.

***

" Bir karar aldım. " dedi Jin. " Evin en büyüğü benim yani buna uymak zorundasın Jungkook. "

Jungkook noodlenı yuttuktan sonra " Neden tek ben? " dedi.

Jin geniş omuzlarını dikleştirip burnunu çekti. Acılı yemek yemek büyük bir hataydı.

" Zaten acıyı gömdüm, beynime kadar yanıyorum bir de sana bunu mu anlatayım yarım saat? Tek sen dediysem tek sen işte! "

Taehyung Yeontan'a mamasını verdikten sonra " Acı sinir yaptı. " dedi.

Hoseok " Buna birlikte karar verdik Kookie. " dediğinde Jungkook elşndeki çubukları bırakıp " Evden mi kovuyorsunuz? " dedi.

Tae hemen yanına koşturup Jungkook'un kafasını alıp göğsüne bastırdı. " Hihhhhh! Ben seni nasıl sokağa atarım? Hanginizi sokağa atabilirim? ASLA OLMAZ! "

Namjoon " Saçmalama Jungkook. Sadece seni markete göndermemeye karar verdik. " dediğinde Jungkook gülmemek için püskürdü.

Bu işine gelirdi.

" Bundan benim haberim yok. Hani birlikte karar vermiştik? " dedi Suga.

" Kanka sen bir yemek için onlinesın onun dışında da uyuyorsun. " dedi Hoseok.

Suga suyunu içtikten sonra " Bak çok haklısın. " diye mırıldandı.

Jungkook " Neden markete gitmiyorum ki? " diye sorduğunda Hoseok lokmasını yuttuktan sonra " E markete gönderdik neredeyse evlenip geliyordun. " dedi.

Jungkook kafasına dank eden şeyle derin bir nefes aldı.

" Bak Jungkook danslarımızla tanınan birisiyiz ve sen her yerde böyle tanınırsan veya dikkat çekersen bu senin için tehlikeli olabilir diye düşündük. " dedi Suga. " Yani düşünmüşler ben uyuyordum. "

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin