Sondaki yazdıklarımı okuyan mükemmeldir. Net.
Merak ettiklerinizi alabilir miyim, lütfen?
-Lili
" Sen şarkıcılıktan para kazanmadın mı ya? " dedi Jungkook ayağıyla Taehyung'u dürterek. " Yedirsene bize o paraları, pis cimri. "
" Oğlum benim çocuğum olacak. Size gram kuruş vermem. " dedi Taehyung gerine gerine. " Siz de çocuk yapın, bir altın takarım. "
Jungkook ağzını şaşkınlıkla açtıktan sonra sevgilisine dönüp " Ne dedi duydun mu? " dediğinde Yoora " Suratına peçeteyi yiyeceksin, sus. " dedi utanarak.
Jin " Jungkook istiyor çocuk yapmak ama bilmiyor ki ne kadar zorluğu var. " dediğinde Jungkook " Neden Rus kadınları gibi konuştun? " dedi.
Yoongi ve Namjoon aynı anda " Yoora peçete! " diye bağırdığında Yoora " Sen onları nereden biliyorsun? " dedi Jungkook'a gözlerini kısarak bakarak.
" Hayatım öyle bakma düşüyorum. "
Yoora " Sen kıvır kıvır. " dediğinde Jimin'in aklına Jungkook'un twerk atması gelince artı olarak Taehyung'un göbek atması gelince gülmesini zar zor durdurdu.
Ne biçim arkadaşları vardı.
" Of çok boşsunuz, ben uyuyoru- "
Yoongi'nin sesini telefonunun mesaj sesi bölünce sırıtıp " Uyumayayım ben. " dedi.
" Bu Lisa'dan sonra fena değişti. " dedi Jin.
" Lisa kim ay? " dedi Taehyung'un annesi.
" Yoongi'nin yavuklusu. " dedi Jimin Hana'nın saçlarıyla oynarak. Hana ona sinirle bakıp saçını çektiğinde Jimin ona öpücük attı.
" Oooo atlet giyini- "
" Bakmadım daha ona anne. " dedi Yoongi. Jungkook " Çok ayıp ya şu yaşımda ne konuşuyorsunuz? Ne demek daha bakmadım? " diye Yoongi'yi kınadı.
Yoongi " Ne dedim ben şimdi? " dediğinde Namjoon " Jungkook ergenlik fesarlığından hala çıkamadı. " dedi.
Taehyung'un annesi Jungkook'un saçını okşayıp " Sapık oğluşum benim. " dediğinde herkes güldü.
Jungkook " Gülmeyin ya. " deyip ayağa kalktı. " Gideyim de sosyal medyayı şenlendireyim. "
***
I N S T A G R A M
3819391093020 beğenme, 931018 yorum
jeonggukjeon: yine günlerden bir gün güzeliz.
jimin evde takım elbiseyle mi dolaşıyorsun? Pauahaıshja
-jeonggukjeon kıskanma lan moçi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...