78

1.8K 142 130
                                    

Best Of Me 50K!
Her şey için çok teşekkür ederim. Siz en mükemmel okuyucularsınız.

Lütfen bol bol yorum yapın.

Jungkook " Yeter artık evinizde yaşayın. " dediğinde Jimin gözlerini devirip içeri girdi.

" Sen ne kadar da büyümüşsün. " dedi Jimin eğilip yeğeni Gyeong'u kucağına alarak.

Bu ismi Namjoon bulmuştu. Anlamı saygı duyulan demekti. Bu isim Taehyung ve Jiwoo'nun çok hoşuna gittiği için bu ismi koymak istemişlerdi.

Ama Jin bebeğe Caillou diyordu. Çünkü Gyeong yıkandıktan sonra saçları dökülmüştü, az saçları vardı.

Minik bebek ağzını açıp Jimin'in burnunu kaptığında Hana güldü. Jimin kafasını iki yana sallayıp burnunu kurtardığında Gyeong bağırdı.

" Bu çocuğun boğazı acımıyor mu? " dedi Jeongguk elindeki biberonu dişleyerek.

Taehyunf biberonu Jungkook'un elinden alarak Jimin'e uzattı.

" Al, acıkmış. "

" Bu çocuk emmiyor mu? " dedi Jimin. " Ne maması? Çocuk daha üç aylık. "

Gyeong ağlamaya başlayınca Taehyung " Beyefendi annesinin sütünü beğenmedi. Mama içiyor maalesef. " dedi.

" Hey mama nınınını. Hey mama! "

Jimin Hoseok'a dönüp " İyi misin? " dediğinde Hoseok omuz silkti.

Jimin biberonu Gyeong'a dopru salladığında Gyeong bağırarak ağlamasına devam etti.

" Lan acı çektirme çocuğa! " dedi Yoongi. " Daya mamayı. "

" İçir demek istedin herhalde. " dedi Jimin tek kaşını kaldırıp.

Yoongi Jimin'i alkışlayıp " Bravo, anladın. " dediğinde Jimin mamayı Gyeong'a verdi.

Jimin dudaklarınu Gyeong'un alnına koyup onu sallamaya başladı. Hana'nın yanına oturup tekrar Gyeong'u öptüğünde minik bebek mamasını içmeye devam ediyordu.

Tipi gittikçe Taehyung'a benziyordu. Saçları simsiyahtı. Bir gözünde tek göz kapağı diğer gözünde çift göz kapağı vardı. Şimdiden bile yakışıklıydı.

Taehyung'un annesi bebek bir aylık olana kadar yanlarındaydı. Jiwoo ona minnettardı çünkü her konu kendisine yardımcı olmuştı.

Jiwoo çok rahattı çünkü evde Gyeong'a bakan çok kişi vardı. Gyeong küçük olmasına rağmen onlarla çok iyi anlaşıyordu. Gyeong en fazla Jungkook'u seviyordu. Çünkü tek onun sallamasıyla uyuyordu ve tek onun yanında yatınca uzun süre uyuyordu.

Hiç beklenmedik bir şekilde Gyeong ile en çok ilgilenen kişi Yoongi'ydi. Bu kadar diss atan birinden ce e! oyununu oynarken görmek şaşırtıcıydı ama evet bu oluyordu.

Gyeong ilk gülücüğünü Hoseok ona şebeklikler yaparken atmıştı ve Hoseok hemen bu anı fotoğraflamıştı.

Jin ise Gyeong'u kandırmakla meşguldü. Parmağını Gyeong'un ağzına sokup onun bunu mama zannetmesini sağlıyordu ve Gyeong yaygarayı koparıyordu.

Namjoon Gyeong'u yukarı hoplatmakla görevliydi ve bunun sonucu hep üstü kusmuk oluyordu. Asla iğrenmiyordu. Aksine eğleniyordu.

Yoora Gyeong'u yıkamaya bayılıyordu. Gyeong suya bayıldığı için ikisi de çok eğleniyordu.

Taehyung muhteşem sesiyle evladını sakinleştiriyordu. Hayranları Gyeong'u çok seviyordu ve Jiwoo'yu da. Şirket bu duruma şaşkındı.

Jimin ile Hana her gün bu evde oldukları için arkadaşları onlarla hep dalga geçiyordu. Özellikle Jungkook.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin