" Gitmeyeceğim. " dedi Tae son bir kez daha. " Benim sesim güzel değil bir kere. "
" Tae saçmalama. Bana kaydettiğin şarkıyı dinledim. " dedi Jiwoo.
Tae gözlerini büyütüp elimi Jiwoo'nun ağzına götürdü.
" Bağırma. Herkes duyacak şimdi. "
" Odada yalnızız Tae. " dedi göz devirerek Jiwoo.
" Elimle ağzını kapatıyorum ama yine de konuşabiliyorsun bravo. "
Jiwoo Tae'nin avcuna dudaklarını bastırdığında Tae'nin tüyleri diken diken oldu.
" Elimi yıkamayacağım sanırım. " deyince Jiwoo güldü. Sonra ciddileşip " Konuyu değiştirme. " dedi. " O yapım şirketine gideceksin. "
Tae sonunda " Pekâla. Senin için. " dedi.
***
" Yarım saat sonra dans yarışmanız var farkında mısınız? " dedi Jin. " Ben burada stresten acıkayım sizin hiçbir şey umrunuzda değil. Neden? "
Jungkook ağzına cips tıkıştırırken " Çünkü biz yapamazsak kimse yapamaz. " dedi. Ardından göz kırptı.
" Bana göz kırptı, Yoora. Peçete at. " dedi Jin.
Yoora göz devirirken Jungkook apzı dolu olduğu için burnundan güldü.
Jimin ellerini dizlerine koyup ayağa kalktıktan sonra " Üstümü değiştireyim de çıkalım. " dedi.
Tae " Ben gelmiyorum. " deyince Jiwoo " Neden? " dedi.
" Sen tam iyileşmiş sayılmazsın. İkimiz de gitmiyoruz. " deyince Jiwoo " Ben gideceğim. Bunu kaçıramam. " dedi.
Tae uzun uzun Jiwoo'ya baktıktan sonra " Televizyondan izlersin. " dedi.
Hoseok " Aynen abla. Senin gelmemen daha iyi. " dedi.
Jimin " Televizyonda izleyip hâlâ canlı istiyorsan sana bir gün canlı sunarız dansımızı merak etme. " dediğinde Jiwoo " Bu sözünü unutma. "
Jimin sırıtıp " Unuttum bile. " dedi ve odasına geçti.
Tae ve Jiwoo dışında hepsi
yarışmanın yapılacağı merkezin önüne geldiklerinde Hana kafasını kaldırıp kocaman binaya baktı." Sanırım şimdi heyecanlandım. "
" Ben de acıktım. "
Namjoon Jin'e vurarak onu sustururken Jungkook Hana'nın omuzlarından sarsıp " Kendine gel, heyecanlanma. " dediğinde Jimin " Kızın olan beyni de bu sarsıntıyla gitmiş oldu. " dedi.
Yoora " Ben de heyecanlandım sanırım. " deyip etrafa bakmaya başladığında Jungkook dışında herkes kapıya doğru yürümeye başlamıştı.
Jungkook " Hmmm... " dedi ve kolunu Yoora'nın omzuna atıp beraber yürümeye başladılar.
" Kimse duymasın ama. " dedi Jungkook. " Sen olmasaydın sanırım birinci olma olasılığımız düşük olurdu. Şimdi yüksek. "
Yoora gülümsediğinde kapıdan içeri girdiler ve kontrolden sonra görevlilerin gösterdiği kendi odalarına ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...