36

2.3K 150 178
                                    

" Eski oturduğumuz site, dedi. "

Jimin umutla Yoora'ya baktı.

" Orayı hatırladığını söyle bana. " dediğinde Yoora başını salladı.

" Evet, biliyorum. Oraya götürebilirim sizi. "

" Tek başınıza gitmeyin. " dedi Suga. " Polise tekrar haber verin. "

Jungkook Suga'yı her ne kadar haklı bulsa da " Yoora sen bize adresi ver. Biz buluruz. Tae, Jimin ve ben gitsek yeter. Diğerleri evde kalsın. " dedi.

Yoora " Ben de geleceğim. " dediğinde Jimin " Hayır, Jungkook haklı. Sadece adresi ver yeter.  Orada bir de seni korumakla uğraşmayalım. " dedi.

Yoora pes edip bir kağıda adresi yazarken sabırla beklediler.

***

" Dur. " dedi Tae. " Burası. "

Jimin yanındaki pizza kutusunu alıp pizzacı kıyafetini düzeltti ve " Sizi telefonla çaldırdığımda içeri girin. " dedi.

Tae ve Jungkook onu onayladığında Jimin elinde pizza kutusuyla içeri girdi. Güvenliğe bir baş selamı verdikten sonra asansöre binip Hana'nın eski oturdukları evin kapısının önüne geldi.

Ağzında çiğnediği sakızı kapı deliğine yapıştırıp şapkası suratını kapatacak bir şekilde indirdi ve zile bastı.

" Kim o? " diye bir tok ses duyduğunda küfürle karşılık vermemek içi kendini zor tuttu.

Jimin cevap vermediğinde kapı aralandı ve adam pizzacı olduğunu anlayıp kapıyı iyice açtı.

" Biz pizza siparişi vermemiştik ama? "

" Yılbaşına özel herkese bedava dağıtıyoruz efendim. " dedi Jimin biraz sesini değiştirerek.

Aç adam sevinip " Tamam. " dedi. " Onu mutfağa bırak. "

Jimin şapkasının altından gözlerini devirip elini arka cebine attı ve hızla bayıltıcı spreyi adamın suratınıb ortasına sıktı.

Adam koridora boylu boyunca yatarken içerden başka adamlar da çıktı.

Jimin spreyi tekrar saklayarak adamın arkadaşlarına baktı ve " Bayıldı. " dedi.

Başka bir adam Jimin'e doğru yaklaşırken birden telefonu çaldı ve durup telefonu açtı.

Diğer adam Jimin'i ittirip " İşin bittiyse çık git. " dediğinde Jimin dilini ısırıp omzuna baktı.

Tam pizza kutusunu adamın suratının ortasına geçirmeye hazırlanırken telefonla konuşan adam " Tamam, kızı sakladınız iyi bir yere değil mi? " dedi.

Ve o an Jimin bir küfür mırıldandı.

Hana burada değildi.

***

" Bırak beni kolumu kopardın, aşağılık herif! " diye bağırdı Hana.

Her ne kadar o evden çıkmak istemese de -çünkü Jimin adresi öğrenmiş olmalıydı- zorla çıkartılıp eski püskü bir depoya getirilmişti.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin