58

1.7K 139 156
                                    

Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Kitap hakkında haberlerden haberdar olmanızı istiyorsanız profilimi takip edebilirsiniz.
Lütfen diğer kitaplarımı evlatlık bırakmayın psmfpaöpgx

KİTAP HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTİR MİSİNİZ LÜTFEN? (Diğer kitaplarım için de olabilir np)

İyi okumalar...

" Geldiğinizde kanamanız durmuştu ve ağrılı bir kanama olmadığını söylediniz. " dedi doktor ultrosondan son kez keseye bakarak.

" İlk aylarda kanama normal. Kanamanız eğer ağrılı olsaydı ve kese, embriyo burada... " deyip ekranı gösterdi. " Aşağıda gözükseydi düşük diyebilirdim ama şuanlık böyle bir şey söz konu değil. Endişelenecek bir durum yok. Sadece ilk üç ay daha dikkatli olun yeter. "

Taehyung derin bir nefes verdiğinde doktor Jiwoo'ya karnındaki jeli silmesi için peçete verdi verdi ve onları paravanın arkasında yalnız bıraktı.

" Ödüm patladı. " dedi Taehyung ağlamaktan şişmiş gözlerini kırpıştırarak.

Jiwoo karnını silerken " Ben de korktum ama susam iyiymiş. " dedi.

Taehyung Jiwoo'nun karnına yaklaşıp yavaşça öpücük kondurduğunda Jiwoo onun saçını okşadı.

" Susam babası gibi güçlü olacak. "

***

" Jimin? " dedi Hana.

Jimin tek gözünü açıp " Hm? " diye mırıldandı uykulu sesle.

Hâlâ tam anlamıyla eskisi gibi değillerdi. Hana aralarında soğukluk olduğunu sezebiliyordu.

" Taehyung ile Jiwoo geldi. "

Jimin'in uykusu açılırken yataktan kalktı ve kollarını açıp esnedi.

" Nasılmış? "

" Bebek, iyi. Jiwoo da öyle. "

Jimin göz teması kurmadan " Güzel. " dediğinde odadan çıkmak için ayaklandı.

Hana uzanıp onun elinden tutup durduğunda Jimin sonunda ona bakıp " Ne oldu? " dedi.

Ses tonu, bakışları o kadar soğuktu ki... Eski Jimin'i özlüyordu Hana.

" Biz tam anlamıyla barışmadık galiba. " dedi Hana Jimin'in elini sıkıya sıkı tutmaya devam ederken.

" Sevgim seninle barışmış olabilir ama güvenimin barışması biraz zaman alacak gibi. "

Hana elini kendine çekip " Kaç kere daha özür dileyeceğim? Beni affetmen için daha ne yapacağım? " dedi üzgünce.

Jimin derin bir nefes verip " Hana. " dedi. " Bana zaman vermelisin. "

" Ne zamanı? " dedi Hana yükselerek. Sinirlerinin bozulduğunu hissediyordu. Kendini tutmayı istiyordu ama tutamıyordu işte.

" Çocuk oyuncağı mı bu Jimin? "

Jimin elleri cebinde sakince Hana'yı dinlerken Hana çıldırmışcasına etrafta tur atıyor " Benden ayrılmak için zaman mı arıyorsun? " diyordu. " Benden bu kadar mı nefret ettin? "

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin