Yoora;
Elimdeki telefona baktığımda Seoul'e giden uçağın düştüğü haberini gördüm.
" Jungkook... " diye mırıldandım şokla.
Ailesi orada yaşıyordu ve bu sabah oraya gitmek için bu uçağa binmişti.
Gözlerim dolarken " Jungkook! " diye çığlık attım.
Odamdan çıktığımda evde kimsenin olmadığı fark ettim. Üstüme dahi bir şey giymeden masanın üstündeki parayı aldım.
Taksiye bindiğim gibi havaalanına giderken bir yandan da telefonumla Jungkook'a ulaşmaya çalışıyordum.
Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor...
" Ah, lanet olsun! Daha hızlı sürebilir misiniz arabayı? "
Gözlerimi silerken haberin detaylarını okumaya başladım.
28 ölü, 16 kayıp, 10 yaralı.
Ellerim zangır zangır titrerken bizimkilerden birine ulaşmaya çalıştım ama hepsinin telefonları kapalıydı.
Yalnızdım.
Tek ümidim Jungkook'un o uçağı kaçırmış olmasıydı.
Havaalanına gelip parayaı ödedim ve koşarak içeri girdim. Kalabalık ortama bakarken saçlarımı stresle avuçladım.
Duyuruya göre uçuşlar iptal edilmişti. Herkes omzuma çarparak evlerine dönemk üzere gidiyorlardı.
Danışma yerine gidip saat 11 Seoul uçağına kimin binip binmediğini sordum ama bunu söylemeye yetkilerinin olmadığını söylediler.
Zaten uçak düşmüştü. Ne umurlarındaydı ki?
Bekleme yerlerine teker teker baktığımda tanıdık bir yüz göremedim maalesef.
Herkese Jungkook'u teker teker anlattım ama ne gören vardı ne duyan.
En sonunda pes edip dizlerimin üstüne çöktüm. Ağlamaktan bitkin düşmüştüm.
O sırada telefonum çaldı.
Arayan Jimin'di.
Hemen açtım telefonu. Titreyen sesimle telefonu açtığımda Jimin korktuğum şeyi söylemişti.
" JUNGKOOK! " diye çığlık atarak uyandı Yoora.
Jungkook uyuduğu yerde irkilip uyanırken Yoora'yı öyle görmesiyle hemen kalktı.
" Ne oldu? " dediğinde Yoora hemen Jungkook'a sarıldı.
Yoora birden ağlamaya başlayınca Jungkook şokla elini onun sırtına koydu.
" Şşş. Kabus mu gördün? " dedi Jungkook.
Yoora ondan ayrılıp ellerini Jungkook'un yanaklarına koydı ve başparmağıyla yanaklarını okşadı.
" İyisin, karşımdasın. Tanrım, ödüm patladı. "
Jungkook yerinde kasılırken rüyanın kendisiyle alakalı olduğunu anladı.
" S-senin bindiğin uçak düşüyordu ve s-sen- "
Jungkook onun zor konuşmasını durdurup " İzlediğimiz filmdeki bazı sahneler sana küçük bir oyun oynamış. Sakin ol. " dedi ve elini yanağındaki Yoora'nın elinin üstüne koydu.
Yoora rahatlama hissiyle Jungkook'un bacağına yatıp orda ağlamasına devam ederken Jungkook " Pantolonum sümük oldu ama. " diye mızmızlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
Hayran KurguWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...