" 1 hafta sonra yarışma başlıyor, biliyorsunuz değil mi? " dedi Min Joon hoca kantinde Hana ve Jimin'in tepesinde dikilirken.
Hana içtiği kahveyi yavaşça yutarken Jimin " Evet. " dedi.
" O zaman kahve içmek yerine prova yapın. "
Jimin " Pekâla hocam. " dediğinde " Arkadaşlarını da çağır onlar da çalışsınlar. " dedi.
Jimin " Eee... Şey onların nereye gittiğini bilmiyoruz. " dediğinde Min Joon hoca " O zaman bul. " dedi ve kantini terk etti.
" Bu adam neden böyle? " dedi Hana korkuyla.
Jimin omuz silkip " Sert bir kişiliği var ama dans konusunda iyi bir hoca. " dedi.
Hana ayağa kalkıp üstünü düzeltti.
" Yoora ve Jungkook'u bulmamı- "
Jin " Bana ne zaman yemek ısmarlayacaksın Jungkook? " diye Jungkook ve Yoora ile kantine giriş yaptıklarında Hana'nın lafı yaroda kesildi.
" Hiçbir zaman. " dedi Jungkook Yoora'yı yanına çekip Jin'den uzaklaştırırken.
" Uzak dur, seni yiyebilir. "
" Yok bu bir deri bir kemik. " dedi Jin Yoora'yı süzerek. " Doymam ben. "
" Gözünü oyarım, süzme kızı. " dedi Jungkook ve dönüp Hana, Jimin'e gülümsedi.
" Selam. "
" Selam! Haydi provaya! " dedi hemen Jimin.
Hana " Min Joom hoca hemen bir yerden çıkıp bizi tekrar azarlayabilir. " dediğinde Jungkook " O zaman hemen gidelim. " dedi.
Prova odasına geldiklerinde arkadaşlarıyla karşılaştılar.
Taehyung, Hoseok, Namjoon, Suga yere oturmuş sohbet ediyorlardı.
" Herkes bizden önce gelmiş bile. " dedi Yoora.
Jimin " Gençler odanın ortasından bir çekilin. Duvar köşelerine oturun hadi hadi! " dediğinde Jin " Çocukları pistten alalım, lütfen. " dedi.
" İlk önce bayanlar. " dedi Jungkook aekadaşlarının yanına Jimin ile otururken.
" Huh. " dedi Yoora tatlılıkla. " O zaman başlayalım. "
Bu sefer danslarını kusursuz bir şekilde yaparken Hana'nın kırılan ayağına kramp girdi ve anında durdu.
Yoora da durup telaşla " Ne oldu? " diye sorarken Hana acıyla inleyip yere oturdu.
" Ayağıma kramp girdi. " dedi.
Odadaki herkes Hana'nın başına toplandığında Suga " Bir dağılın nefes alsın kız. " dedi.
Jimin " Şş tamam sakin ol. " dediğinde Hana " Ayağımı oynatamıyorum. " dedi.
Jimin'e de hep aynısı olduğu için Jimin Hana'yı yere yatırıp ayağını eline aldı ve ileriye doğru ittirdi.
Hana bir süre sonra rahatlarken ayağını kendi oynatmaya başladı. Yerden kalkıp " Ah, acısı çok kötü. " diye mırıldandı.
" Sen biraz dinlen, şimdi provayı biz yapalım. " dedi Jimin.
Hana Jin'in yanına otururken " Yemek yeöezsen böyle olur işte. " diye onu azarladı.
Hana gülerken Yoora da Jimin'in ricası üzerine müziği başlattı.
Onlar provasını yaparken Tae sıkılıp telefonunu açtı.
Jiwoo'nun sosyal medya hesabına fotoğraf attığını görünce heyecanlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...