Hepsi dış kapıdan aynı anda girmeye çalışınca Jin " Bir saniye! Buna bir çözüm bulabilirim, büyüğünüzü dinleyin. " dedi.
Jungkook ellerini beline koyup " Neymiş o? " dediği sırada Jin " İlk önce... " dedi ve içeri girdi. " Ben içeri gireceğim. Sonrası sizde işte. "
Jimin " Bu zeka. " deyip alkışlamaya başladığı sırada herkes içeri girmişti.
En son olarak Jimin girdiğinde montunun fermuarını açtı ve üstünden çıkardı.
Hana'nın atkısı fermuarına takıldığı için kendi kendine cebelleşiyordu. Jimin montunu astıktan sonra sevgilisinin yanına adımladı ve gülümseyip ellerini fermuarın üstünden çekti.
Hana'nın ellerinin yerini kendi elleri alırken atkıyı fermuardan kurtardı.
" Teşekkür ederim. "
Jimin uzanıp dudağından öptüğünde " Yah! " dedi Hana. " Birisi görecek. "
Jimin serseri bir şekilde gülüp saçlarını düzeltti.
" Burada bekleme, içeri geçelim. Üşüyeceksin. "
Hana onu onaylayıp montunu çıkardıktan sonra birlikte içeri geçtiler.
Yoora hapşurarak yanlarında dururken Jin " Hasta olacaksın herhalde. " dedi.
Yoora burnunu hafifçe çekip " Soğuktan sonra hep böyle olur. Sıkıntı yok. " dedi ve sonra yine hapşurdu.
Yoora ayağa kalkıp lavaboya girdiğinde Jungkook " Kıza kim nasıl bir kar topu attı da bu hale geldi? " dedi.
Sonra kendisinin attığı aklına geldi.
" Sen değil miydin ya? " dedi Namjoon.
" Tamam, sus. "
***
" Ben gelmem. Siz gidin. " dedi Jungkook.
" Yoora evde. Arada kontrol et onu tamam mı? " dedi Hana montunu giyinirken.
Jungkook onu onaylayıp onu dans şirketine uğurlamak üzere ayağa kalktı. Kapının önünde hyunglarının dolu olduğu arabanın korna sesi gelince Hana Jungkook'a sarılıp evden çıktı.
Jungkook kapıyı kapattıktan sonra merdivenlere baktı.
Yanına gitmeli miydi?
Tabiki de.
Merdivenleri hızlıca çıktıktan sonra odanın kapısını tıkladı ve komut gelince içeriye girdi.
Yoora yatakta yatmış Jungkook'a bakakalırken " Sen gitmedin mi? " dedi.
Jungkook " Dışarısı soğuk gitmedim. " dediğinde Yoora " Ev de soğuk. " dedi üstündeki yorgana sarılarak.
" Hayır, değil. " dedi Jungkook üstündeki kısa kollu tişörtü tutup gösterirken.
" Ama ben üşüyorum. " dedi Yoora.
Jungkook ona yaklaşıp kemikli ellerini Yoora'nın alnına yasladı.
" Ateşin yok ama üşümene göre bu durum yakın. O yüzden üstünü aç. "
" Üşüyorum. "
Jungkook Yoora'nın üstünden yorganı çekip yere attığında Yoora yere eğildi ama Jungkook ayağıyla yorganı yatağın altına tepiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...