Jiwoo'yu ittirdi Tae. Bunu istemiyordu. Ona yaşattırdıklarını unutmamıştı ve bunu yapacaklarsa sarhoş olmamaları lazımdı.
Yatağın yanındaki tişörtü alıp giyinirken Jiwoo yatakta uyuyakalmıştı bile.
Sıkıntıyla Jiwoo'yu kucağına alıp temkinli adımlarla koridora çıktı.
Etrafına baktıktan sonra Jiwoo'yu odasına bıraktı. Jiwoo uyanacak gibi olduğunda koşar adımlarda odadan çıkıp odasına girdi.
***
" Jin eğer odama kusarsan seni döverim. " dedi Suga ayağıyla Jin'i banyoya sokmaya çalışırken.
" Ama ben buraya kusmak için geldim! " dedi Jin.
" Sabah sabah bu ses ne? " dedi birisi odaya dalarak.
Jimin uykulu gözlerle ikisine bakarken belinden düşen eşofmanını düzeltti.
" Ben size 10'dan önce uyanmayın demiyor muyum? "
" Kusmayı geçtik uyanıp uyanmamaya mı geldik? " dedi Suga. " Ciddi misin Jimin? "
" Uykum her şey önemlidir. "
Jin midesinin bulantısının açlık olduğu fark ettikten sonra " Her şeyden? HANA! HANA! HANA! GEL! " diye bağırmaya başladı.
Suga elini kalbine koyup gözlerini yumdu.
" Hissediyorum bu sesle herkes uyandı ve buraya hücum edecek. "
Hana " Bu ses ne? Beni mi çağırdınız? " dediğinde Jimin kafasını koridora çıkarıp " Yok güzelim. Uykuna devam et sen. " dedi.
" Tabii kaçmadıysa. " dedi Suga.
Jin koridora çıkıp herkesin kapısını açmaya başladı. Her kapıyı açısında da bir lafı vardı.
" Namjoon kalk! Yeter bu kadar horladığın. "
" Hoseok ablan elden gidiyah! "
" Yoora! Peçete! "
" Hana! He sen zaten uyanmıştın. "
" Jiwoo yere değil yatağa yatsaydın keşke. Kalk! "
" Tae! Gucci saatini çalıyorum. "
" Jungkook! Sana havuç aldım hehehe. "
Jungkook'un odasından bir saat fırlayınca Jin " Uh! " diyerek yana çekildi ve saat duvara vurup yere düştü.
Jin eli belinde soyulan duvara baktığında " Kiracıya ne diyeceğim ben şimdi Kookie? Baban mı ödüyor parasını acaba? " dedi.
" Bu ev benim dert etme kardeşim. " diye seslendi Hoseok.
Herkes ayılıp kahvaltı masasına oturduğunda Jiwoo Tae'ye baktı.
Bir şeyler hatırlıyordu ama tam değildi. Tae'nin onu taşıdığını hatırlıyordu ama başta zaten kendi odasında değil miydi?
En iyisi kahvaltıdan sonra ona sormaktı.
Sonunda kahvaltı bittiğinde Jiwoo Tae'ye seslendi ama Tae duymamazlıktan gelip merdivenleri çıkmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Of Me [jenmin]
FanfictionWattpad'deki en büyük Jenmin ship kitabıdır. X: Gelirken ekmek alayım mı? Annem: Ne ekmeği? Bira al dedik ya işte. X: Anne, sen iyi misin? Annem: Ne annesi? Annem: Şu erkek halimle çocuk doğurdum da haberim mi yok? 23.11.18' jenmin #1 (×6) 01.01.19...