27

2.9K 158 190
                                    

" Uyan, güzel kız. "

Bir kez daha duyduğu cümleyle gözlerimi araladı Hana. Yoksa bu kişi asla susmayacaktı.

Karşısındaki kişi Jiwoo'ydu.

" Size çok güzel bir kahvaltı hazırladım. " dedi Jiwoo. Sonra alınmış gibi yaptı. " Sizin evinizde misafir olmama rağmen. "

Hana daha ayılamadığı için cevap veremiyordu.

Jiwoo Hana'nın bileğindeki dövmeyi kafasıyla işaret edip " Güzel ve anlamlı bir dövme. " dedi.

Hana yavaşça gülümseyip " Sen de Tae yazdır. " dediğinde Jiwoo " Yok artık. " dedi ve yataktan kalktı.

" Haydi hazırlan da aşağıya in. Herkes seni bekliyor. "

Hana onu onayladığında Jiwoo odadan çıkıp aşağıya, mutfağa adımladı.

Kalabalık masaya bakarken Tae de ona bakıyordu.

Tae onu çocukluktan beri seviyordu ama Jiwoo'ya ikisi de lise çağındayken çıkma teklifi ettiği için bunu gençlik hevesi zannediyordu Jiwoo. Tabii ki çıkma teklifi olumsuz cevaplanmıştı. Şimdiye kadar ise flörtleşme gibi bir şeydi ama Tae anlamıyordu.

İçi gidiyordu Jiwoo'ya bakarken.

Tae sinirle aralarının olmasına engel olan Hoseok'a baktı.

Hoseok kaşını kaldırıp " Ne oldu? " dediğinde karşılık olarak dil çıkardı.

Jiwoo bu hareketine karşı gülerken bir yandan da Tae'nin bandanayla nasıl çekici olduğunu düşünüyordu.

Jimin ile Jungkook ise dans yarışması hakkında konuşuyorlardı.

Jin ise sofraya acıyla bakıyordu çünkü Yoongi herkes tamamlanmadan yemesine izin vermiyordu.

Namjoon ise arada sırada Jungkook ile Jimin'in sohbetine katılıyordu.

Hana mutfağa girip boş bulduğu sandalyeye geldiğinde herkes ona " Günaydın. " dedi.

Hana sadece kafasınuı salladığında Yoora " Uyanamadı daha o. " dedi. " Devre dışı şuan. Birazdan yüklenir. "

Hana çatalını salatalığa batırıp ağzına attı. Herkes onunla birlikte kahvaltıya başladı.

" Abla. " dedi Hoseok. " Okula gitmeden önceki kahvaltılarımı hatırladım. "

Jiwoo gülümsediğinde Tae'nin de aklına Jiwoo'yla görüntülü konuşurken mutfaktaki halleri geldi.

Sakardı, her mutfağa girişinde bir şey kırılıyordu.

Taehyung kendi kendine gülünce Jin ağzı dolu bir şekilde " Delirmeye başlıyorsan yemeğini bana ver. " dedi.

Jungkook kahvaltısını bitirdikten sonra sandalyede gerindiğinde Jimin eliyle onun belini dürttü.

Jungkook huylanıp " Ih! " diye bir ses çıkardığında Hana güldü.

Jimin de sırıttığında Jungkook " Tam da birbirinizi bulmşsunuz. " diye yüzünü buruşturdu.

Jiwoı Tae'nin kahvaltısıyla oynadığını fark edince " Neden yemiyorsun, Tae? " diye sordu.

Tae gözleri hâlâ tabağındayken kafasını iki yana salladı. " Canım istemiyor sadece. "

Suga " Bir şey mi oldu? " dediğinde Tae omuz silkti. " Her zamanki şeyler işte. "

Jiwoo derin bir nefes alıp bıraktı. Tae'nin masadan kalkıp mutfaktan gidişini izlerken Jimin " Ne oldu birden böyle? " dedi.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin