73

1.7K 169 161
                                    

Jimin Hana'nın bu dediğinden sonra evden giderken Hana derin bir nefes verip başını ellerinin arasına aldı. Ne yaptığının farkında değildi. Gidip durdurmalı mıydı? Yoksa gurur yapıp yerinde durmalı mıydı?

Gözlerini sıkıya sıkı kapattı. Gururunu boşverip ayağa kalktı ve evden çıkmak üzere kapıyı açtı.

Jimin elini zile götürecekken açılan kapıyla dıraksadı ve gördüğü yüzle gülümsedi.

" Hana. " dediğinde Hana onun dışında her yere baktı. Jimin " Beni durdurmak için mi gelecektin? " dedi.

Hana " Evet. " dedi. " Ama arkadaşlarımız için. Onlar üzülmesin diye. "

" Arkadaşlarımız senin gidişine de üzülüyor, Hana. " dedi Jimin Hana'nın elini tutmak için uzanarak.

Hana elini kendine çekip Jimin'e uyaran bakışlarla baktığında Jimin " Peki. " dedi. " Benimle eve dön. "

" Jimin, lütfen zorlama artık. "

Jimin sinirlenmemek için dudaklarını dişlerken " Daha kaç defa özür dileyeceğim? " dedi.

" Özür dilemekle geçmiyor. "

" Ben hatalarını bir özürle geçirdim ama. " dedi Jimin. " Karşılığı bu mu? Haftaya evleneceğiz, kendine gel. "

Hana " Hayır, evlenmeyeceğiz. " dediğinde Jimin karnına yumruk yemiş gibi nefesi kesildi.

" Seni aşağıda bekliyorum Hana. " dedi Jimin merdivenlerden inmek üzere uzun koridordan geçerken. " Küskünlüğüne evimizde devam et. Gözümün önünde olacaksın. "

Hana sinirle bağırdığında sesi koca binada yankılandı.

" Boşuna nefesini tüketme Hana, beş dakikan var. "

Hana beş dakika içinde istemeyerek toplandı ve yenilerek Jimin'in arabasına bindi.

" Namjoon'un arabasına ne olacak? " dedi Hana buraya geldiği arabayı göstererek.

" Bir ara gelir alırız. " dedi Jimin.

Bie daha da konuşmadılar. Hana Jimin'e bakmamak için zor tutuyordu kendisini. Siniri, kırgınlığı hala geçmemişti ama onu özlemişti.

Kısa bir yolculuğun ardından Hana arabadan inerken " Sizden uzak bir eve taşınmalıydım. " diye homurdandı.

Jimin " Merak etme, yine bulurdum seni. " dediğinde Hana gözlerini devirdi.

Hana'nın malzemelerini Jimin bagajdan alıp gelirken Hana evin ziline bastı. Evdeki curcunalı ses buraya kadar geliyordu. Onları da özlemişti. Hana hem onlara hem de kendine acı çektirdiğini fark etti.

Kapıyı Seokjin kahkaha atarak açtığında Hana'yı görmesiyle kahkahası şokla kesildi.

" Hana gelmiş! " diye sevinçle bağırıp Hana'ya sarıldığında Hana şaşkınlıkla beraber gülerek Jin'in kocaman vücuduna kollarınu sardı.

Herkesle teker teker sarılırken Taehyung'un annesi " Gitmemi bekleyemedin herhalde. " dedi. " Beni havaalanına bırakacaktın ya. "

Hana hatırlayıp " Evet. " dedi. " O sözüm hala devam ediyor. "

Jimin eve girdiğinde Jungkook " Başarmışsın. " dedi.

Best Of Me [jenmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin