[PL] Ayato x Reader (Lemon)

5.1K 109 19
                                    

Uwaga uwaga. Jest to druga część shota "Ayato x Reader" jakby coś!

 Jest to druga część shota "Ayato x Reader" jakby coś!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Specjalnie dla SwEeT_Me231

Zaskoczona, nawet nie stawiałam oporu. Po prostu dałam się prowadzić temu tajemniczemu chłopakowi. Nie zauważyłam nawet, że jesteśmy już w jego mieszkaniu.

Nie zdążyłam się rozejrzeć, bo Ayato siłą wepchnął mnie do sypialni i pchnął na łóżko, do którego mnie przyszpilił. Już chciałam krzyczeć, ale chłopak mnie uprzedził.

- Jesteś moja, [imię]. Zamierzam przypieczętować naszą miłość. - zarumieniłam się na jego słowa. Gdy pozbywał się mojej kurtki, myślałam, czy na pewno tego chcę. Czy jestem pewna swojej miłości do niego? Czy dobrze robię?

Postanowiłam dać ponieść się chwili. Jeśli będę żałować, to będę żałować później.

Przyciągnęłam go do pocałunku, który od razu przerodził się w agresywną walkę o dominację. Oczywiście wygrał ją chłopak i wcale nie byłam tym zaskoczona.

Niebieskowłosy powoli zdejmował moją odzież, zostawiając na nowo odkrytych kawałkach skóry krwiste malinki. Gdy znalazł odpowiednie miejsce na moim obojczyku, zassał się na nim, a ja cicho westchnęłam.

Żeby nie być mu dłużną zdjęłam jego kurtkę, a zaraz potem koszulkę. Polizałam skrawek jego ramienia i zrobiłam na nim kilka małych malinek. Swoimi dłońmi jeździłam po umięśnionym torsie chłopaka. W tym czasie Ayato włożył ręce pod moją koszulkę i zaczął bawić się piersiami przez materiał stanika. Zarumieniłam się, gdy zdarł ze mnie koszulkę, a zaraz potem stanik.

Ayato przyssał się do jednej piersi, a drugą pieścił dłonią. Delikatnie, ale też agresywnie podgryzał mój biust. Jego działania były niezwykle przyjemne.
Gdy dekolt mu się znudził zakreślił językiem linie do podbrzusza. Wrócił do moich ust, delikatnie przegryzając moje wargi, co jeszcze bardziej mnie podniecało.

Podczas smakowania ust, rozpiął moje spodnie i włożył rękę pod bieliznę. Wzdrygnęłam się, gdy po płatkach kobiecości przejechały zimne palce chłopaka. Zanim zdążyłam się przyzwyczaić do chłodu jego palców, on już włożył we mnie dwa. Jęknęłam w jego usta, czując jak nimi porusza. Z każdą chwilą zwiększał prędkość palców doprowadzając mnie przy tym na granicę. Jęknęłam przeciągle, wyginając plecy w lekki łuk. Doskonale wiedziałam, że to jeszcze nie koniec zabawy.

Zadowolony, że doprowadził mnie do takiego stanu, zdjął swoje spodnie razem z bokserkami i nadwyraz delikatnie się we mnie wsuwał. Przerwałam pocałunek i przywarłam do jego torsu, czując obce ciało w sobie. Objął mnie ramionami i wsunął się do końca. Gdy już się przyzwyczaiłam z powrotem opadłam na materac i objęłam nogami biodra chłopaka, żeby było mu łatwiej.

Zaczął się poruszać, sprawiając mi przy tym lekki ból, który zaraz znikł, zostawiając po sobie nieopisaną przyjemność. Ayato stopniowo przyspieszał, a moje jęki wypełniały cały pokój. Zadał kilka głębokich pchnięć trafiając w mój czuły punkt. Zacisnęłam się na jego członku i kolejny raz wygięłam plecy w łuk, podwajając przyjemność. Chłopak doszedł chwilę później.

Po chwili spoczynku wyszedł ze mnie i położył się obok. Okrył nas kołdrą i objął mnie szczelnie ramionami.

- Jesteś moja i tylko moja. Zapamiętaj to. Nikomu cię nie oddam, a jeśli cię ktoś tknie, zabiję go. - powiedział twardo, przeczesując moje [kolor] włosy.

- Czy to znaczy, że mnie kochasz? - zapytałam, kreśląc palcem kółka na jego torsie.
Ayato zarumienił się i pokiwał twierdząco głową.

- Ja też cię kocham, Ayato. - wtuliłam się w jego klatkę piersiową, nasłuchując jego uspokajającego bicia serca, które ukołysało mnie do snu.

***
Jedyne co tu jest ładnie zrobione, to zdjęcie Ayato na górze ;3

One Shots [Anime] PL ✏️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz