Dla xtinkiewinkiex
Miłego czytania (ᵔᴥᵔ)Legenda:
[i.p] - imię przyjaciółki
_____
[Imię] na żadnym wykładzie nie mogła się skupić. Wszystko przez zachowanie jej chłopaka - Nishikiego.
Są już razem od kilku lat, ale w ostatnich miesiącach ich związek zaczął się sypać. Dziewczyna od pewnego czasu zaczęła odczuwać, że Nishiki się zmienił. Już nie poświęca jej tyle samo uwagi co kilka miesięcy temu. Para z każdym dniem oddalała się od siebie coraz bardziej. [Kolor]oka czuła, że to przez Kimi - byłą dziewczynę Nishikiego. Zdradziła go i okłamywała. Chłopak załamał się po jej zdradzie, ale - na szczęście - w odpowiednim momencie zjawiła się [Imię], uczennica z wymiany. W idealnym momencie wyciągnęła dłoń w stronę chłopaka, ratując go tym samym od śmierci z rozpaczy. Pokochała go takiego, jaki jest, bez względu na to, że jest ghulem, czego dowiedziała się już na początku ich znajomości, przez kompletny przypadek.
Dziewczyna wiedziała, że Nishiki już zawsze będzie czuł coś do Kimi, że do końca życia będzie w jakiś sposób powiązany z brunetką, ale [Imię] to akceptowała.Niestety, jej sen pękł jak bańka mydlana, gdy zobaczyła jak Nishiki całuje się z Kimi. Wiele wytrzymała. Cierpliwie znosiła humorki swojego chłopaka, jego wybuchy żalu i tęsknoty za Kimi, była przy nim, gdy najbardziej tego potrzebował. Tego nie wytrzymała. Jej serce rozpadło się na kawałki, gdy ich ujrzała. Bez słowa zawróciła, a po jej policzkach popłynęły łzy żalu.
Od tamtej pory minęły dwa tygodnie. [Imię] zaprzestała chodzenia do szkoły, uczyła się w domu. Nie chciała go spotkać. Ignorowała wszystkie wiadomości od Nishikiego. Aż się dziwiła, że zauważył jej nieobecność. Była dla niego jak piąte koło u wozu. Zaszła mu z drogi.
Pomyślnie zdała do kolejnej klasy. Gdy zaczęła się przerwa od nauki, wakacje, postanowiła że wyjedzie na wieś, odwiedzi swój dom rodzinny. Jest to szansa, by zapomnieć o chłopaku.
Nadszedł dzień wyjazdu. Powiedziała o tym tylko swojej wiernej przyjaciółce, która ją pocieszała w trudnych chwilach niemego zerwania z chłopakiem. Na peronie była dwadzieścia minut wcześniej.
Niezwykle cieszyła się z tego wyjazdu. Odpocznie, spotka się z rodziną, a co najważniejsze, zapomni o nim.Pociąg wreszcie wjechał na stację. Wysiadło z niego mnóstwo ludzi. Zrobił się straszny tłok, ale [Imię] się tym nie przejmowała. To nie było jej największe zmartwienie.
Chwyciła swoją walizkę i wsiadła do pociągu. Znalazła wolny przedział i usiadła przy oknie. Stacja w połowie opustoszała.
W pewnym momencie rozległo się powiadomienie, że pociąg za chwilę ruszy. Dziewczyna odetchnęła z ulgą.
CZYTASZ
One Shots [Anime] PL ✏️
Hayran KurguOd jakiegoś czasu w głowie kłębi mi się wiele opowieści, których nigdy nie napiszę jako książkę. Postanowiłam, że gdzieś muszę to zapisywać i tak powstał pomysł na one-shoty z Anime. -Akagami no Shirayuki-hime -Akatsuki no Yona -Amnesia -Assassinat...