leeresztve...

106 7 0
                                    

Kb . Egy hetembe is bele tellett mire újra működő képes álapotba kerültem.Ez idő alatt Hikari tartotta a frontot.Szegény lánynak elég sok minden szakadt a nyakába.Megkértem Nelt meg azt a Kék majmot hogy ha egy mód van rá segitsenek, így Nel takarít Grimmjow meg a bevásárlást intézi.Persze nem szivesen...
Le a kalappal Hikari elött!Képesek anélkül együtt dolgozni,hogy meg akarnák ölni egymást!Ez már valami!Eljött a péntek.Hikari elrángatott,hogy vegyünk pár új rucit miután áttúrta a gardróbom és nem talált benne semmi kedvére valót.Szóval most épp valami butikban próbálgat.Én is nézegettem pár új holmit de én most nem vagyok annyira odáig meg vissza a vasárolgatástól.Nekem jó az is ami van.Mondjuk ő szemmel láthatóan élvezi én meg nem akarom elrontani az örömét amúgy is rég nem lehetett már ennyire felszabadúlt.Na kilibbent a fülkéből.Én meg csak csodálkozom,hogy ez a lány milyen jó formákkal van ellátva!A shihakushoban meg a sulis egyenruhában az ilyesmi nem látszik....kivéve Matsumoto Rangiku esetében...De azért akkora ciciket sem szeretnék mint ami neki van!Heh!Most én jövök.A kezembe nyom egy csomó válfát.Na jó akkor legyen.Felprobálom a ruhákat ő meg mindegyiket egy egy kézmozdulattal vagy fintorral ......lassan a röhögő görcs kerülgeti.
-Na jó azért ennyire nem lehet gáz!Különben is te válogattad ezeket!-csattanok fel.
-Oké...oké!Csak még egyet!Légyszi ...az bizti jó lesz!
-Tsh...na persze!-forgatom a szemem-Fogadni mernék ,hogy direkt csinálod!-bosszankodom.
Végül a választás egy fekete csipkeruhára esik meg egy dögös magassarkúra.
-Megsem bírok benne állni ezt nem gondolhatod komolyan!
-De...de...ez lesz az!-mondja nevetve.
-Na és a te szetteddel mi van?-kérdem csipőre vágott kézzel.
-Én ezt veszem fel!-ránt elő egy A vonalú fekete szoknyát ami combközépig ér meg egy piros csipke felsőt.Hozzá meg valami fejpánt vagy csat a fene tudja mi az de valamit aggat a hajába.Kicsit furcsálom is.Hikari még sosem csinált ilyet.Dehát felvidítja a készülődés szóval ráhagyom.Este elindulunk.Azért a cipőt lecseréltem egy kényelmesebb bokapántos pipőre meg egy blézert is felkapok.
-Naaaaa most mié nem azt veszed fel?-kérdi
-Mert nem bírok benne járni!-válaszolom.-Semmi értelme olyanba menni amiben még járni sem bírok.Hogy fogok akkor táncolni?
-Mondasz valamit!
-Mondjuk te sem apróztad el...
-He?
-Mi az a lábadon?-mutatok a szetthez nem illő tornacipőre.
-Nem te montad hogy kényelmesen öltözzünk?
-Inkább egy balerina vagy valami alacsonyabb sarkú is jó lenne!-mondom.
Durcásan felprobálja aztán már ki is röppen az ajtón.
-Megérkezett a Taxi!-kiabálja.
-Oké..jövök!-kiáltom miközben bezárok.Ismerős reiatsut érzek.Felnézek.Hát nem a Kékség van a tetőnkön!
-Mit akarsz Grimmjow?-kérdem
Morog valamit aztán lepattan.Én meg vállat vonok és beülök a kocsiba.Valami Clubhoz hajt a Taxis.Jó nagy sor van.De legalább látok néhány ismerős arcot,Keigo ,Tatsuki és az a fura nevű lezbi csaj.No lám még néhány Shinigamit is idefújt a szél!Rangiku....Azta...nem mondom az alap adottságai is elegendőek lennének de ez a csaj képes volt olyan rucit felvenni ami fokozza ezt.Valami piros ruha van rajta ami a hasán és az oldalán ki van vágva.Na hogy ezt honnan szedte!De itt van még Yumichika ,Hisagi és Kira.Tökre mint egy emós.De Hisagi egész jól néz ki .Mire végre bejutunk Hikari azonnal a táncparkettre rángat.Egész jó pörgős a zene úgy hogy pörgünk mi is.Persze a pasik egyből Rangikura tapadnak.Na jó én elfáradtam.A púlthoz megyek hogy néhány koktélt kérjek.Van itt minden féle.Én egy daiqirit kértem,Hikari meg valami cosmo koktélt.Rangiku idő közben föld körüli pályára állított egy két csávót.Nem tudom mit hitt ha így öltözik fel!Vissza tipegünk a tömeget elkerülve ahhoz az asztalhoz ahol a többiek is helyet foglalnak.Yumichika meg tutira meleg.Már lehet benne pár koktél és most Kiraval flörtől.Hisagi meg rámozdúlt Rangikura.Na most én fogom meg Hikari kezét és húzom vissza táncolni.Nem mintha zavarna de nem azért jöttem,hogy ezt nézzem.
Minket is megkörnyékeznek a pasik.
Valaki hozzám símul és velem táncol.Ahogy látom Hikarinak sincs ellenére,hogy vele tekereg egy srácc.Szédülök.Azt hiszem kicsit sokat ittam.Hikari is össze vissza beszél.Az asztalnál vagyunk megint és a következő kört isszuk.Én már eléggé kész vagyok ezek meg csak döntik magukba a piát.Nem is értem hogy képesek ennyit inni!Én azt sem tudom hogy kerültem vissza az asztalhoz,vagy hogy mikor kértem ki az italt.Hikari karon ragad és húz maga után.
-Hová megyünk ?-kérdem
-Ki kell mennem!Kisérj el!-kiabálja a fülembe.Én csak bólintok.
A mosdó egészen a Club leghátsó részében van.Bemegyünk az ajtón és Hikari azonnal kiadja a gyomra tartalmát.Lehet sok volt neki de én sem érzem jól magam szóval követem a példáját.Kicsit kitisztúl a fejem.Valaki a hónom alá nyúl és felhúz.
-Szedd össze magad !-mondja rekkettes hangon.Ismerős de most nem olyan mogorva mint lenni szokott.
Film szakadás....
Reggel van.A nap sugarai szűrödnek be a függöny résein keresztül.Érzem,hogy valaki átkarol.Egy izmos kar fonódik a derekam köré.Végig simítom,hogy nem álmodom e.Erősebben ölel.Felé forditom tekintetem.Kikerekedik a szemem.Random szívroham.Egy égszínkék bozontos hajkorona. Megpróbálom lefejteni magamról a kart ,mely átölel és lesiklom az ágyról.A szám elé kapom a kezem,hogy elfojtsak egy sikkantást.
"Basszus!...Ez témyleg ő!...De hogy?....Mit keres az ágyamban?"
A hajamba kapaszkodva próbálok magamhoz térni a sokkból.Ahogy végig nézek rajta instant orrvérzést kapok.A felsőteste kitakarva.
"Egek!...Azok az izmok!"
Még az a heg is döglesztő ami kereztben végig húzódik a teljes felsőtestén.
"Még mindíg jó mélyen alszik!De én most mi a fenét csináljak?"
Kislisszanok a konyhába.Hikari ott alszik a díványon.Még be is van takarva egy pléddel.
"Mégis mi a fene történt az este?"
Főzök egy kávét és míg azt szürcsölgetem megidézem Tonbot.

-Na reggelt Felség!Csak hogy felébredtél!Mond milyen volt az éjszakád?-kérdi játékosan csipőre tett kézzel?
-Fogalmam sincs miről beszélsz...-morgom,miközbem bekapok egy fájdalom csillapítót.Szét hasad a fejem!
-Szóval nem emlékszel?
-Nem nagyon...de ha már itt tartúnk...mit keres az ágyamban az a Kékség!
Tonbo a szája elé kapja a kezét és már fulladozik a nevetéstől.
-Tényleg nem emlékszel!
-Mire kellene emlékeznem?-kérdem morogva.
-Mond...meddig van meg a tegnap este?-mutat rám kíváncsian.
-Nemt'om...készülődés...club...táncoltunk..iszogattunk.
-Na és iszogatás után kivel táncoltál?-kérdi és úgy néz rám mintha tudnom kéne a választ.

Az említett épp ébredezik.Én felkapom a fejem,aztán homlokomat a tenyerembe temetem.

-Basszus!...Ugye nem...

Tonbo már a padlón fetrengve fulladozik a röhögéstől.
A Kékség maga köré csavart takarómban csoszog ki a konyhába és leül velem szemben a konyhapúlthoz.

-Én is kaphatok egy olyat?-kérdi álmosan.
Mély levegő és öntök neki egy kávét.
-Grimmjow...-kezdem
-...Hm?-néz rám álmosan fél szemmel.
-Mi történt az este....hogy az ágyamban kötöttél ki?
Széles vigyorra húzza száját.
-Grimmjow...ugye nem...?
-Olyan rossz lenne ha igen?
-Khm....Nem tudom...de...
-Ha tudni akarod totál kiütötted magad.Ő is...-bök a háta mögé.-Haza hoztalak és befektettelek az ágyadba.Őt meg ide leraktam mivel nem tudom hol a szobája.Az egyik takaródat meg ráterítettem.
-Aha...és utána?
-Utána...nem volt hol aludnom...ezért lefeküdtem az ágyad mellé.Te meg dideregni kezdtél és úgy döntöttem be fekszem melléd és a testemmel melegítelek.
-Ahhoz nem kell levetkőzni...
-Mondtam én ,hogy nem történt semmi?-vigyorog kajánul.
Én meg már egy érett paradicsomra hasonlítok.
"Nem hiszem el amit hallok!
Tényleg ennyire részeg voltam?Vagy Tonbo vette át a helyem?"
Mérgesen nézek lidérc énemre.
-Mégis mit műveltél Tonbo?
-Semmit..-néz rám értetlenül-Mindent te csináltál!
-Nem is rosszul....-tesz megjegyzést kávéja mögül a Kékség.
-Na jó...én most megyek és megölöm magam!
Azzal leteszem a kávét és elvonulok fürdeni.Még hallom a fürdő felé menet Hikari hangját.
-Mit keresel itt Grimmjow...és miért vagy pucér?
-Mert lehánytál Aranyom!-vágja oda a választ.

"Klassz...moshatok is rá!"
Bele merülök a forró vízbe és körül nézek,de nem látom ledobva a ruháit.A mosógépre pillantok és látom,hogy lejárt a program.
"Én nem mostam tegnap...Hm...nem néztem volna ki belőle hogy ért a házimunkához!"

-Ennyire kínos a gondolat,hogy vele töltötted az éjszakát?-kérdi Tonbo
-Most nem akarok beszélni erről!-morgom
-Miért nem vallod be hogy bejön neked?
-Persze a taplókra bukom!-mondom gúnyosan
-Pedig ha tudnád milyen odaadó volt veled!-vigyorog kajánul.
-Nem akarom tu-kezdeném de belém folytja a szót.

Az ujja már a homlokomon van és emlékek áradata önti el az elmém.Arcom tenyerembe temetem és lebukom a víz alá.Ez meg már megint telipofából röhög.

-Mit röhögsz!Nem is történt semmi!-förmedek rá.
-Ha láttad volna magad?-Még ez a nő!-Már a képed látványa is megérte!
-Tsh...fulladnál meg!-morgom.
Kimászom a kádból és kiszedem a mosógépből a Kékség ruháit.Kiviszem és hozzá vágom.
-A ruháid!Most már felöltözhetsz és távozhatsz!-mondom szárazon.

Egy pillanatig nagy szemeket mereszt rám majd felkel a bárszékről és a hajamat az ujja köré csavarva a fülembe súg amitől megint elvörösödöm.

-Bármikor nagyon szívesen haza hozlak ha bulizni támad kedved!
-Az nem fog megtörténni mégegyszer!-válaszolom.
Próbálok nem ránézni.Félmeztelen...csabzott frizu...Bakker!
-Soha többé nem iszom!-morgom és öntök még egy bögre kávét.
-Yukino...te most komolyan...?
-Ne is kérdezd...
-Fúj...Te jó ég!
-Gondolhatod milyen sokkot kaptam amikor felébredtem!

Kijön a fürdőből és belebújik a kabátjába.Még vet rám egy pillantást azutan eltűnik.Nem szeretném megtudni mi jár a fejében.Épp elég lesz túltenni magam azon amit eddig tudok.Asszem sokat fogok lidércre vadászni mostanában...

Yukino meséi/Befejezett/Where stories live. Discover now