Egy új élet ...egy új remény

60 5 2
                                    

Lassan kinyitom a szemem s görcsberándul a gyomrom.Sikoltozva kapom magam elé a karom.
-Yukino...nyugodj meg kérlek!-próbál nyugtatni s felém nyújtja a kezét,de én olyan messzire húzodom tőle amennyire csak bírok.
-NEM HAGYJÁL!-kiabálom-NE GYERE A KÖZELEMBE!
A szoba sarkába huzódom és térdeim átkarolva gubbasztok.Könnyeim már megállíthatatlanul törnek elő.
-Sajnálom...-mondja lehajtott fejjel.Kezei ökölbe szorulnak s mintha könnyeket látnék a padlóra hullani.-Tudtam mit teszek...de nem tudtam megállítani!Tehetetlen voltam...elvette tőlem az irányítást!-Fejét a padlora szorítja s két keze tarkóján.-Én nem akartalak bántani!
Nagy nehezen megnyugszunk.Csak ülünk a padlón  némán.Kerüli tekintetem.Majd kimegy a szobából s közben visszanéz rám fájdalmasan s lemondón sóhajt.Hikari és Ulqviorra mellett robog el a folyosón.Hikari belép az ajtón s aggodva ugrik hozzam.Nyakamat átkarolva probál nyugtatni s bocsánatot kérni de csak sírni tud.
-Annyira...sajnálom....olyan ....hülye voltam!Egy naív barom!
-Hikari...-kezdeném de én sem bírok az érzelmeimmel.Ulqviorra inkább behúzza az ajtót s magunkra hagy.
Hirtelen mintha gyomron vágtak volna.Hasamhoz kapok s összeszoritott foggakkal borulok a padlora.Hikari azonnal Uraharáért rohan.Iszonyatos fájdalom hasit belém.Magzati pózban kuporodom össze és sirva probálom tűrni a fájdalamat.Visszajönnek.Urahara mellém ereszkedik s közelebbről igyekszik megvizsgálni.Hirtelen elkapja kezét.
-Kurosaki-san hozd a laboromba kérlek!-mondja halálos komolysággal s elindul.Ichigo-sama pedig felnyalából de ügyel rá hogy ne nézzen a szemembe.Mintha attól félne hogy kiolvasom belőle a gondolatait.
Ahogy kivisz a szobából csak Hikarit látom a folyosón.
-Oda fektesd le!-mutat egy kórházi ágy szerűségre s bekapcsol egy műszert.Felhuzza felsőm és csak a hideg fém érintését érzem a bőrömön.Néhány perc elteltével leteszi a műszert és csak a tenyerét látom magam elött majd elalszom.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Urahara betakarja Yukinot majd a tarkóját gondterhelten dörzsölgetve tér vissza a folyosóra.Elhalad Ichigo és Hikakri mellett s int hogy kövessék.
-Mondjon már valamit Urahara-san!- kiált rá Hikari.
Urahara kalapja alatt felé fordul s nagyot sóhajt.Majd Ichigohoz fordul.
-Kérlek Kurosaki-san keritsd elő Grimmjowt-sant!Ön pedig jöjjön velem Hikari -san!
Mig Urahara és Hikari leülnek a tarsalgóban Ichigo Grimmjowért megy aki szokás szerint a tetőn ülve figyeli a várost.
-Ulqviorra!Hol van Grimmjow?-kérdi Ichigo
-A tetőn ül.-válaszolja unottan.-Köszönöm  kérlek csatlakoz Uraharához és Hikarihoz!
Ulqviorra vállat von és zsebretett kézzel komotosan bemegy a társalgóba majd letelepszik Hikari mellé.
-Grimmjow!Urahara beszélni akar velünk !Gyere be!-kiáltja  Ichigo.
Grimmjow válasz nélkül némán ugrik le a tetőröl,majd ellépve Ichigo mellett szó nélkül bemegy a társalgóba.Hikari rákapja tekintetét.Mintha mind ketten tudnák a választ csak némán merednek egymásra.
Vegül Ichigo is helyet foglal bár Grimmjow csak a falnak dőlve várja hogy Urahara elkezdje.
-Urahara -san mi törtent Yukinoval?-kérdezi Ichigo.
Urahara Grimmjowra néz majd válaszol.
-Yukino-san....várandós.
-Hogy mi?-kérdezik mind egyszerre.Még Ulqviorra is tágra nyilt szemekket mereszt.Grimmjow lehunyt szemmekkel hallgat.-A baj csak az hogy a magzat túl gyorsan növekszik.Ilyen ütemben növekedve félő hogy Yukino-san nem fogja túlélni.
-Mégis mi az ami ...Yukinoban ....
-kérdezi Hikari-mert nem emberi magzat igaz?
Urahara nagyot sóhajt majd folytatja.
-Nem...sejtettem ,hogy valami ilyesmire akarja önöket felhasználni de nem hittem,hogy valóban véghez is tudja vinni.
-Nem lett volna szabad elengednem!-mondja dühösen Ichigo.
Grimmjow elhagyja a társalgót s leül a folyosón.Fejét a falnak támasztva.Hajába túr s lehunnya kék szemeit.

,,,,,,,,,,,,,,,Yukino belső világában,,,,,,,,,,,

-Hol vagyok?-néz körül Grimmjow értetlenül.
-Oi Kékség!-szolitja meg Tombo
-Mi ez a hely?...Hol vagyok és hol van Yukino?
-Ez a pagoda jelképezi Yukino erejének forrását de jelenleg ez az egyetlen hely ami még épségben van ebben a világban.Szeretnéd őt látni?
-Szerinted mi a fenéért vagyok itt?
Tonbo int hogy kövesse és a pagodába vezeti.Ott Yukino egy futonon fekszik eszméletlenül.Aizen mellette ül egy ülőpárnán s minden erejével igyekszik gyógyítani.
-Ayame -sama mi  van Yukinoval?
-Grimmjow a lányom...hamarosan világra fogja hozni a fiadat.Mi csak annyit tehetünk hogy lelassitjuk a magzat növekedését.Igy talán Yukino túlélheti.
-Az a valami nem az én fiam!
-Grimmjow!Mond meg Kurisaki Ichigonak hogy vigye fel a lelkek palotájaba Yukinot.Ott Tenjiru Kirinji vize segithet abban hogy ami megszületik az ne a sötetség gyermeke legyen.
-Nem az lesz.-mondja Ayame-Ami megfogant az Hueco Mundo királya.
-Ayame-sama...én...sajnálom.Megígértem,hogy megvédem Yukinot,de...elbuktam!
-Ha azt teszed amit mondtam még helyrehozhatod a hibádat!-mondja Aizen a tőle megszokott rideg felsőbbremdü tekintettel.
-Már nem parancsolhatsz nekem Aizen!-fordul vele szembe elszántan Grimmjow-Minden miattad van!Ha nem volna a te lányod nem történik annyi szörnyűség vele!
-Hah...igazad van!-sóhajtja Aizen.
-He?-néz rá Grimmjow értetlenül.
-Kérlek Grimmjow...ha fontos neked a lányom....-kérleli Ayame.
-Rendben....de csak miatta.
Azzal sarkon fordul s elhagyja a pagodát.
-Tonbo!Segits visszajutnom!-mordul rá a fehér lányra.

Yukino meséi/Befejezett/Where stories live. Discover now