Rejtélyes ellenség...

40 3 2
                                    

Dóra összeszedte a családot és Kriszti is majd át vittük őket Seireiteibe.Byakuya meg Renji igen csak elcsodálkoztak mikor megláttak minket a 6.osztag udvarán.Kyoraku rendkívüli gyűlést hívott össze amint Byakuya értesítette az érkezésünkről és arrol ami tőrtént Dórával.
A gyűlés után pedig elszállásoltuk a döbbent kis családot.Dórának közben új hódolója akadt Kriszti fia személyében.Aranyos volt ahogy pirulva tekintgetett rá.A férje viszont nem igazán tudta hova rakni azt hogy áthoztuk egy másik világba ahogy Dóra anyukája sem.Krisztivel elmendtem Yoruchi játszóterére.Muszáj volt egy kicsit egyedül edzenem.Megaztán volt is mit megbeszélnünk.Megint kunyiztam egy Shihakushout nehogy lebukjak.A Kékség Ichigo-samaval tartott Seireiteibe .Szóval most bujkálok.Urahara csak annyit mondott hogy tovább küldte az új embereimet a Lélekpalotába kiképzésre.Aztán meg hozzá tette egy huncut mosolyal:" Grimmjow-san nagyon mérges volt rád és ha egyszer elkap!"Na bumm!Már csak ez hiányzott.Tudtam hogy morc lesz de eddig még
nem akart kinyirni!

-Még mindig nem tudsz napirendre térni az erőd felett?-kérdi Kriszti
-Hát...azt hittem már kiteljesedett az erőm és most ez!Ráadásnak nem győzök bújkálni a Kékség elől!
-Nem értem miért kell bújkálnod!
-Most viccelsz velem?Nem láthat meg így!Csinálj valamit és változtass vissza!
-Hát jó!De ha meg talál, így is úgy is megkapod a magadét amiért átvertétek.Talán ha igy meglát lesokkol és nem akar kinyirni!
-Yukino!-na befutott...
-Eh...Grimmjow!-fordulok meg.Valahogy mindig mögöttem bukkan fel.
-Hogy találtál meg?
A ficko szóhoz sem jut.Úgy le döbbent hogy Krisztinek kellett leültetnie egy sziklára.
-Akkor én most magatokra hagylak titeket!-mondja és kimegy a barlangból.
"Klassz!Én most mit kezdjek ezzel a fickoval?"
Várok egy kis ideig hátha észhez tér de csak bambul maga elé.Elé állok hátha ...Rámnéz,majd vissza le a földre.Aztán feláll, megdörgöli kék üstökét és egy szó nélkül eltűnik.
"Na ezt sem látom egy jó ideig!"
Kriszti után megyek.Ideje elkezdeni a nyomozást.Visszamegyünk Byakuyahoz aki némi informácioval lát el minket rejtélyes ellenségünkről.

-A Köztes dimenzióban és Hueco Mundoban sok száműzött Shinigami és nemesi származásu katona bújkál! Vannak akik már évszázadok óta tervezgetik bosszújukat.
-Ez remek de mit akarnak Dórátol?-kérdi Kriszti
-Valszeg tudomást szereztek az erőtökről.-válaszol Renji
-Ezért akartál a múltkor...-kérdi Kriszti Byakuyara nézve.
Byakuya bolint.
-Nagyszerű!...-mondja egy fintorral Dóra-Na és miért csak engem támadtak meg?
-Nos Kedvesem te létre hoztál egy saját világot nemrégiben ha nem tévedek!-mondja mindent tudóan Kurotsushi az ajtón belépve.Nem tudom mi történt vele.Általában a többi Kapitány megy hozzá!
-Kurotsushi Mayuri minek köszönhetem a látogatásodat?-kérdi Byakuya szárazon.
-Kiváncsi voltam arra az ember lányra aki képes volt létrehozni egy saját dimenziót és nem mellesleg megőlte a Pokol urát!
-Tényleg?Már nem vagyok veszélyes?A múltkor még maga is azon a véleményen volt hogy meg kéne hallnunk!
-Nem tagadom élvezettel bocolnám fel Kiskegyedet hogy megtudjam minden titkát!-mondja széles vigyorral.

Mire Hikari keze már lendül is és épphogy ki bírom védeni a csapást.

-Shõren Sõkatsui!
-mondja dühösen és kék láng tőr Kurotsushi felé én meg elé vetem magam.
-Toransū Samenkyõ!-mondom halkan s mögöttem egy háromszögű tükör elnyeli a támadást én meg feltöltődöm.
-Nocsak!Nem is hittem hogy ilyen magas szintű technikákat is képes használni Hitogake Kapitány!

Egy fintor a szám sarkában és egy szurós tekintet elég hogy lelohassza a vigyort a festett képéről.

-Ha nem tud érdemleges információt nyujtani nekünk akkor inkább távozzon!-mondom határozottan.
-Oh!Akkor hát nem kíváncsiak arra amit hoztam önöknek?-kérdi önelégülten.

Yukino meséi/Befejezett/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora