Togabitok a világunkban...

37 3 2
                                    

Miután Ise hadnagy szólt hogy jelenésünk van Kriszti és Dóra hazamentek és egyben megüzenték Kyoraku Főkapitánynak hogy továbbra sem kívánják az erejükkel támogatni Soul Soseityt.Csalódott volt de hát ez van.Most a a kapitányi gyűlésen vagyunk.Kisé necces...
-Akkor tehát megbeszéltük!-mondja derüsen Kyoraku-Soi Fon a 2.osztaggal valamint Kuchiki Byakuya a 6.osztag kapitánya és Histugaya Toshiro a 10.osztag kapitánya hadnagyaikkal védik Karakura várost míg Hitogake kapitány és Sonoi hadnagy elkísérik Ichigo-kunt és Kagee-kunt a pokolba.
-Remek!Köszönöm Kyoraku!-válaszolja Ichigo-sama
Kifelé menet persze Soi Fon hangot adott nemtetszésének de Yoruichi lecsitította.Hál istennek....Elindulnánk de Kageera még várni kell.Addig is úgy döntöttem váltok pár szót a Kékséggel.
-Miért nem mondtad meg Krisztinek az igazat?
-Jobb ha nem tudja....
-Gondolod?És ha mégis utánuk mennek?
-Akkor majd én is ott leszek!
-Rendben ...de hogy mész át az ő világukba?
-Majd a zakkant Shinigami megoldja!
-Kurotsusi?
-Azóta dolgozik az átjáron amióta először idejöttek.
-Na igen de mi nem az ő révén mentünk át!Nekünk Dóra segített! Nélkülük nehéz lenne megnyitni a kaput!
-Az az ürge megoldja...Hueco Mundoban is megoldotta hogy Gargantát nyisson.
-Yukino!
-Ichigo-sama?
-Megjött Kagee....indulunk!
-Hah...megyek...
Nehezen de elindultunk.Kagee már a fehér kabátjában van.Mostmár teljesen úgy néz ki mint Aizen.Leszámitva a szárnyait.Mondjuk ez annyira nem tetszik a Kékségnek de elfogadta, amióta beszéltünk rendeződött a kapcsolatuk.Na átléptünk a kék lángok ölelte hasadékon.Már most a pokol első szintjén elég nagy a káosz.Az agyhalott zombikat leszámitva a Togabitok és a Kushandák meg az Akumák végig pusztították az egészet.Kapásból nincs könnyű dolgunk,háborús helyzet van. Ichigo -sama Bankaira váltott.Nagyon zura az új Bankai.Félig lidérc alakban van viszont a kardja olyan mint amikor még a fullbringes Bankaia volt meg a kabátja is olyan.Kagee is Akuma alakra váltot.Hikari és én is Bankaira váltottunk.Sorra intézzük el a különböző Togabitokat akik még mindig azt hiszik hogy képesek győzelmet aratni.

,,,,,,,,,,,,,,,A való világban,,,,,,,,,,,,,,,,,

"Yukino titkol előlem valamit,ebben biztos vagyok!Grimmjow nem válaszolt a kérdésemre de Yukinon láttam hogy valamit tud amit nem mondott el.Akkor azt hittem csak a lányok elött nem akarja elmondani."Egyfojtában csak ezen jár az eszem amióta haza jöttünk.Meló helyen vagyok és szokás szerint takaritok meg pakolászom.A többiek hál istennek nem vettek észre semmit abból ami körülöttem mostanában történik.A telóm használatát is igyekszem feltűnésmentesen intézni.
-Na meg vagy!-hallom egy férfi hangját a hátam mögül és a falnak csapódom.
-Áh....ki vagy te?....Mit akarsz tőlem?
-Nem is hittem hogy a mindenható alkotók ilyen egyszerű népek!
-Mi?
-Te vagy az egyik alkotó!Másképp nézel ki de a reiatsud elárul téged!
A férfi a fülemhez hajolva suttog.Hallom a lánccsörgést és látom csuklóján a pokol láncait.
-Te egy Togabito vagy?
-Okos vagy!Pontosan az vagyok!
-Mit akarsz?
-Engedj ki a pokolból!
Ekkor valami elrántja s én végre fellélegezhetek.A fal tövében ülve igyekszem összeszedni magam.
-Gri...Grimmjow?...Hogy kerülsz te ide?
Pislogok döbbenten.Ki vont karddal áll elöttem s vele szemben egy Togabito.
-Kurotsushi...most tünj el innen!
-Re..rendben...-makogom  s teljes pánikban igyekszem kijutni az épületből.De nincs szerencsém.Az épület udvarára érve újabb Togabitókba botlom.
-Háh!...Basszus!...Miért nem tudok ilyenkor is ...
Hanyadt vágódom ijedtemben s métereket csúszom a jeges betonon.De amint visszafordulnék meglátom magam elött.
-Ki vagy te?
-Munburedo....te Holdpengeként ismersz!-válaszolja a vöröshajú lány két kardcsapás közt.
-Szóval miattad tudtam úgy harcolni Grimmjowal és Kuroval?
-Késöbb...most...használď...a mobilod!
-válaszólja összeszorított fogakkal,és keresztül vágja az egyik Togábitot elválasztva felsőtestét a csípőjétől.Kapom a mobilom s beírom"Nyiljon meg a pokol kapuja!"és ekkor az épület fala végig reped.Kék lángok jelennek meg a repedésben és szétnyilik a fal.Grimmjow is kiér az épületből és beszáll a bunyóba.Ők ketten át lökik a megmaradt Togabitokat a repedésen.Gyorsan bezárom a repedést.Holdpenge hozzám fordul s felém jőve eltűnik.Grimmjow pedig felsegit.
-Jól vagy?
-Mi a fészkes fene volt ez?-kérdem teljes pánikban.Érdekes de rajtam mindig utólag jön ki az ilyesmi.
-Togabitok...
-Nem mondod!Bakker!Mi a francot akartak ezek tőlem!
-Szabadúlni a pokolból...
-Te....te tudtad!....Igaz?
-Csak sejtettem....
-Miért te jöttél?Miért nem Yukino?
-Yukino a pokolba ment Kurosakival....rendettenni.
-Mi?...a pokolba?Miért nem mondta meg?
-Én kértem hogy ne szóljon neked!
-Köszi!....Basszus!...Dóra!-Kapok a mobilom után.Azonnal elkezdek üzit írni."Dóra Togabitok jöttek a világunkba!Ránk vadásznak!"
-Remélem még időben sikerült értesíteni!
-Kurosaki rendet tesz!Nem kell aggódnod a kis csaj miatt!
-Már hogy a fenébe ne aggódnék!Dóra még csak 13 éves!
-Tsh...tényleg egyformák vagytok!-mondja foghegyről s elteszi a kardját.
-Mit keresel még itt?Indics Dorához!
-Mi?...Mi közöm nekem a kis csajhoz?
-Indits vagy mindjárt megtudod mennyire vagyunk egyformák!-mondom és már emelem is a mobilom.
-Jól van....nyugi!...
Azzal el is tűnt!Én meg kimerülten tántorgok be a pihenőbe s borulok az asztalra."Remélem Dórával minden oké!"

Yukino meséi/Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang