"Mostanában a Kékség egyre többször bukkan fel a közelemben.
Tudom,Ichigo -sama rendelte mellém,de az ő természetét ismerve...na midegy.Azóta ,hogy nálunk aludt Hikari nagyon fúrcsa.Nem mondja el mi bántja!Szerintem azt hiszi ,hogy Grimmjow és én...Mondtam neki,hogy nem történt semmi,de....mindegy.Nekem is el kell felejtenem.A baj csak az,hogy Tombonak igaza van.Az nap este mikor a Clubban táncoltunk pontosan tudtam,hogy Grimmjow táncolt velem.Aztán haza hozott.Egy időre eltűnt ő is és Hikari is.Az idő alatt történt valami ,ami miatt hazudott ....ÁH!Csak ne érezném ezt a különös vonzódást iránta!....Arra is emlékszem amikor visszajött.Fáztam.Be voltam takarózva mégis fáztam.Akkor még rajta voltak a ruhái de véres volt...késöbb bújt be mellém.Jó meleg volt az ölelése.De többre nem emlékszem.Beszélnem kell Hikarival!Ez így nem mehet tovább."
Mire gondolataim végére értem be is fejeztem a bevásárlást.Fizetek a pénztárnál és elhagyom az Éjjel- Nappali boltot.Nagyon hideg van az évszakhoz képest is.Beleburkolodzom a kabátom kapusznijába és a pulcsim garbós nyakába.Elindulok.Későre jár.Hikari már biztos otthon van.Ma nyilván későn vacsizunk.Urahara a lelkemet is kihajtotta.Esküszöm az a csávó semmit nem csinál a bolt körül.Ma bejöttek a fiatalok is.Ururu csinos fiatal hölgyé cseperedett.Jinta...na őt hagyjuk.Nagyképű idióta akit legszivesebben minden mondata után kiütnék!
Szóval eljöttek és hosszasan beszélgettek valamiről amikor is megjelent ő Kéksége.Felém köpött egy amolyan "Yo...Shinigamit! Mert hogy ő így köszön.Persze ezt olyan hangnemben hogy azt sem bánnám ha nem teszi.Közben meg végig mért mint egy darab húst.Na jó ezt aztán már tényleg nem bírom!
Végre itthon vagyok.Benyitok és mit látok!Hikari már az asztalnál ül és vacsizik.-Miért nem vártál meg?-kérdem
-Hivtalak de nem vetted fel!Gondoltam nem jösz haza!-vágja oda gúnyosan.
-Neked meg mi bajod?
-Semmi...kész a kaja gyere egyél!
-mondja.
Minden szava akár egy pofon.
-Ha tudni akarod Urahara a lelkemet is kihajtja mostanában!Most tudtam csak bevásárolni!
-Attól még felvehetnéd ha hívlak!A táskámért kapok.
"Hol az a rohadt mobil?"
Kotorászok de nincs meg.
"Hogy nem lehet egy ekkora féltéglát megtalálni?"
Kiborítom a padlóra a táska tartalmát mire csengetnek.Hikari nyitja ki.-Mit akarsz Grimmjow!-köpi oda s végig fut egy undort tükröző fintor az arcán.
-Tőled semmit!-kapja a választ hasonló hangnemben.Engem meg az infarktus kerülget a padlón ülve.Benyúl a kabátja belső zsebébe és elő húzza a telómat.Majd felém nyújtja.
"Hogy a francba került az hozzá?"-A mobilod...ott hagytad!-mondja szárazon.
-Köszi...-préselem ki magamból az összes levegővel együtt.Érte nyúlok és elveszem.Hikari meg elhajtja amiből kikerekedik egy random macska vezsekedés.
-Vegyetek vissza különben kikapunk a szomszédoktól!A bagzó macskák nem ilyen hangosak mint ti ketten!
Hikari bemasírozik az ajtón és bevágja azt a Kékség orra elött.Még látom a konyhaablakból hogy morogva eltűnik.
-Azért lehettél volna egy fokkal kedvesebb is!Elvégre csak a telómat hozta utánam!
-Egyáltalán hogy került hozzá a mobilod.?-kérdi ingerülten
-Nem tudom...biztos Uraharánál hagytam.Mielött haza jöttem akor ment ő oda.
-Miért magyarázkodsz?Tán van köztetek valami?
-Mi?...Dehogy!
-Akkor meg ne védd elötten azt az árulót!
-Nem védem.Hikari mi van veled?
-Semmi...-morogja flegmán a lépcsőn felfelé menet aztán bevágja a szobája ajtaját.Nagyot sóhajtok.Próbálnék vacsorázni de ezek után nincs étvágyam.Hulla vagyok.Bevánszorgom a fürdőbe és bele merülök egy kád forró vizbe.Szórok bele egy kis levendula fürdő sót,hátha megnyugtat.A telo a kezemben hátha találok valami érdekeset a neten.Meg látom az értesítéseket."Tényleg hivott..."Tovább böngészek.Egy sms fut be.Ismeretlen szám."Beszéljünk..."Na jó ebből aztán sok minden nem derül ki.Miről kéne beszélni és legfőképp kivel?Mindegy...kimászom a kádból és belebújok a pizsimbe.Aztán elterülök az én jó puha ágyamban a pihe puha párnáim közt.Bakker!Pont olyan illata van mint neki...ki akarom dobni a mosásba,de olyan jó illata van...megrázom a fejem és bevágom a gépbe.Program indít én meg megyek aludni.Remélem holnap egy fokkal jobb napom lesz....
"Francba!"Morgom mikor elhúzom a függönyt.Utálom az esős napokat.Ráadasul szakad.Jó lesz ilyen esőben elbaktatni Uraharaig.De ma legalább nem kell takarítanom...remélem.Felöltözöm jó melegen.Amúgy is fázós vagyok.Kimegyek a konyhába kávét főzni.Hikari már fennt van.
"Na most ugrik a majom a vízbe!Vajon átharapja a torkom vagy ma kivételesen kapok egy mosolyt is?"
Leülök a konyhapúlthoz és kitöltöm a kávét.Hikari reggelit rak elém.Tojás meg valami amit nem ismerek fel...Talán hús?...Meg rizs és pirított zöldségek.
Mosoly nincs.
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.