Túl sok titok...

53 5 2
                                    

Hikari mára randit beszélt meg az ismeretlen Shinigami sráccal a korcsolya pályára.Nem mondhatnám hogy tetszett az ötlet.Mondtam neki,hogy jó de mi is elkisérjük Grimmjowval.Persze a Kékség csak pislogott.Szóval kimentünk.Nem igazán értem Hikari nem úgy viselkedik mint akit tényleg érdekel ez a srác.Na mindegy...a fasor közelében már elkezdett kalapálni a szivem.Asszem a Kékség megérezte rajtam mert hirtelen megfogta a kezem.Oda értünk és korcsolyát kölcsönöztünk.Persze a Kékség azt sem tudta hogy vegye fel.Szóval van nálam benább is!Segitetem neki.Aztán végig nézhettük ahogy egy macska négykézláb a jégen ...nem is tudom mit csinált de az nagyon vicces volt.Hikari meg a Shinigami srác kicsit odébb siklottak s valami nagyon érdekes dologról beszélhettek mert nem vették észre Grimmjow mutatványát.
Aztán ráhagytuk a bénázást s inkább kimentünk és leültünk egy padra és onnan figyeltük Hikarit.A teát inkább kihagytam.Akkor rákérdeztem.
-Grimmjow!
-Hm...?
-A medál...honnan van?
Ekkor felém forditotta kék szemeit és láttam bennük valamit.Felsohajtott.
-Valamikor régen,nem sokkal azutan hogy Aizen arrancarrá tett kaptam egy feladatot.Keressek alkalmas adjuhasokat.Hueco Mundo sivatagában azonban egy teljes lelket találtam.Azt hittem shinigami szóval megakartam ölni.De ő egyetlen kezével megállitott.Ahogy arcomra tette melegséggel töltött el és éreztem nem szabad bántanom.Tudta a nevem és tudta hogy egy napon meg foglak menteni.Arra kért védjelek meg és adjam oda neked ezt a nyakláncot ha kiteljesedik az erőd.Aztán meghalt a karjaim közt.Amikor Aizen megszökött én találtam rá...veled együtt.Azonnal tudtam ki vagy ahogy megláttalak ,annyira hasonlitottál rá.
-Ki volt az Grimmjow?
-Azt mondta a neve Hitogake Ayame.
Ekkor már nem birtam tovább.Előtörtek a könnyeim.A medál édesanyámé volt.Ő pedig megőrizte nekem.
-Akkor ...akkor...ez a medál ...azért láttam tegnap egy pillanatra.-rebegtem.
Ő átölelt s végül letörölte könnyeim.
-Hikari nem fog örülni ha megint így lát és szerintem Ayame -sama sem örülne.-mondta szelíden.
Vegül Hikari és a shinigami srác is megunták a korizást.
-Na mizujs?Már megint bőgtél?-kérdi
-Nem...-szipogtam.
-Na és veled ...mi van?
-Ó jó sok mesélni valom van!

Yukino meséi/Befejezett/Where stories live. Discover now