-Hikifune-saaaa!
-Yukino-chan csak nincs valami baj?
-Holnap lesz az esküvő és nincs szakács ,bemondta az unalmast!A barátom Asato-kun sem tudott nekünk esküvői tortát késziteni!
-Nahát!Csak nem történt vele valami?Olyan nagyon biztál benne!
-Balesete volt ...
-Oh szegénykém!Semmi baj majd én gondoskodom az ételekről!
-De nem lesz kevés az idő?
-Ugyan Yukino-chan időben kész lesz minden!Inkább mesélj milyen Hikari-chan mennyasszonyi ruhája?Azt pletykálják gyönyörű!
-Valóban az!Shutara sensei ki tett magaért!Persze shiromoku de abból is a különlegesebb fajta!Azt mondta ez jobban illik Hikarihoz.
-És a te ruhád?
-Mi van vele?
-Nos már meglehetősen kerekedik a pocakod!
-Jah...elég kimeritő is!Ráadásul amióta a Kékség elvette a kardom csak kidut tudok használni ha szembe találkozom egy lidérccel!Nem is tudom mi lenne velem a te finomságaid nelkül!Ami a ruhámat illeti Shutara-sensei szerint nem kell hozzá az obit felvennem így semmi sem nyomja le a hasam!
-Akkor már minden meg van!Az ételekről gondoskodom és ahogy a fiúkat ismerem a legénybúcsú sem fog elmaradni!
-Az már megy egy hete!Szerintem nem volt egy józan pillanatuk sem!Aki piálni tud az mind részt vett benne!Vagyis Seireitei apraja -nagyja!A Gaton den palota után a fő palota következett.Egyre nehezebb.Egy -egy kisebb túra is elég hogy a falnak támaszkodva fujtassak.Ishida-dono azt mondja nem kell aggódni ez természetes főleg hogy ikreket várok.Nehéz megfelelően kényelembe helyezni magam és ha egyszer leülök...kb egy daru kell hogy fel birjak kelni.Persze a Kékség mindig ott van ha teheti.Éjszakánként azon kapom hogy a hasamon fekszik vagy ha ülök akkor az ölembe hajtja a fejét.Meg is kérdeztem miért csinálja erre azt válaszolta hogy hallgatja őket.
Jobban várja mint én.-Úristen!-kiált fel Hikari-Ez gyönyörű!
Köszönöm Shutara-san!
-Nincs mit Sonoi Hadnagy!A fiúkkal sokkal jobban meggyűlt a bajom.
-Miért?
-Hogy új ruhát készitsek méretet kell vennem!A fiúk pedig nem szeretnek levetkőzni!
-Jah...igen...-mosolygom.
Hikari nem nagyon érti de én tudom miről beszél Senjumaru!A fiúk szemérmesek és Senjumaru még a fundoshit is leveteti velük.
-Gyerünk lányok nincs időnk álmélkodni!Nem fogunk elkészülni és még a hajatokat is meg kell csinálni!-hallom meg Yumichika hangját.Ő az ügyeletes Designer Seireitei-ben.A kedvenc kuglifej haverjával érkeztek meg.Persze mindig mindent együtt csinálnak!Fel is merült a kérdes, hogy vajon úgy is együtt vannak e de aztán Yumichika bevallotta hogy Kira Hadnagy a párja.Szegény Kira meg paradicsomot játszott.Persze én ezt már regóta tudtam azt is ,hogy Ikkaku együtt van Keigo nővérevel de aztán annak a kapcsolatnak hamar vége lett.
Szóval most épp Hikari kontyán dolgozik én meg pihegek annyit rohangáltam már.Helyszin gyanánt a Kuchiki Birtok lett megjelölve mivel Kuchiki Byakuya nagylelkűen felajánlotta ,hogy az ő birtokán legyen megtartva.Már a fiúk is megérkeztek.Kioko sík ideg, Grimmjow meg feszeng a tradicionális viseletben.Ichigo -sama segitett felöltözni nekik.Engem meg épp Yumichika és Lilinen vett kezelésbe.-Gyönyörű hajad van Yukino-san!Akár a nap úgy ragyog!Persze ezt a hatalmas loboncot sem lesz egyszerű kontyba kötni!
-Yumichika nekem az is elég ha befonod!
-Nem....nem!Ha már ilyen csodás modellek kerültek a kezembe kihasználom a lehetőséget!Különben is ritkán kerül a közelembe hozzám hasonlóan szép ember!
-Ha te mondod Yumichika!
-Nyugi Hiki!Yumichikától ezt nyugodtan veheted bóknak!-mondja Lilinen miközben megköti rajtam a selyem Obit.
-Áh...Fenébe!
Hikari már tiszta ideg.Megjelent mellette Sen-mai ha és HaYou.Mivel szétcsúszott a haja addig kinlodott.Most Hikaki igyekszik megnyugtatni és rendbeszedni.
-Kész vannak már a csajok?-kérdi Ikkaku.
-Ikkaku...ne siettes a szepséget elérni nem könnyű!Sok idő kell!
-Vigyázz mit mondasz Yumichika!Egy nagyon ideges mennyasszony közelében vagy!-figyelmeztetem kuncogva mielött Hikari félreért valamit és esetleg eltöri pár bordáját.Kilépünk a szobábol ahol készülődtünk és a shinigamik sorfalat állnak.Mindenki ünnepi viseletben van.Kioko már ájuldozik Grimmjow meg Ichigo-sama tartják két oldalról.Az emelvénynél Kyoraku főparancsnok várja a gerlepárt.Amint Oda lépnek mi helyet foglalunk a menyasszony oldalán.A kapitányok meg a másik oldalon foglaltak helyet.
-Jól vagy?-kérdi a Kékség -kicsit sápadt vagy!
-Sokat kellett szaladgálnom!Szóval csak az idegesség teszi ne aggódj!
-Kagee megint az utolsó pillanatban eset be!-morogja.
-Tudod hogy milyen elfoglalt!Nélküle minden tele lenne Lidércekkel meg Togabitokkal!
-Így is rohadt sok van!-morogja ingerülten.
-Te akartad!
-#@$&%£*.....
-Hm..?
-Semmi...
Na a ceremonia szépen lezajlott szóval most mindenki kitódul a birtok udvarára, ahol vár minket Hikifune-san isteni finom főztje és egy hatalmas torta.Persze mielött nekieshetnénk még pár tradicionális szokáson át kell esnünk.
Aztán elkezdik Byakuya emberei felszolgálni az ételeket.Én meg gondoltam kicsit elvonulok pihenni.Amit út közben látok attól kihagy a szívem egy ütemet.A kezemben lévő legyező abban a pillanatban összetörik.
-Hah...Yu...Yukino!Basszus!
Nagyot nyelek majd hátrálni kezdek.
-Várj!Én....
-Ne...-mondom s magam elé tartom kezem.Nyugalmat erőltetek magamra s visszasietek az ünneplő vendégekhez.Hikari boldogságát nem akarom elrontani igy arcomra erőltetek egy műmosolyt.Pehhemre utánam jön.
-Kérlek...Kislány kérlek hallgas meg!
-Nincs mit meghallgatnom!-válaszolom.
-Mégis mit vártál?
-Hogyan?
-Nem tudom magam örökké visszafogni!-mondja karomat elkapva ingerülten.
-Jobb ha ezt nem itt beszéljük meg szóval ha nem gond most inkább hagyjuk!
Elenged és én azonnal Hikari-hoz megyek.Majd rosszullétre hivatkozva elköszönök.Amint tudok hátat forditok és gyorsan szedve a lábaimat kifelé veszem az irányt a birtokról.Az utamba kerülő Testőrséget utasitom hogy minden idegszálukkal koncentráljanak a Lélek Királyra és a vendégségre.Aztán shunpouval a senkaimon-hoz megyek.A kapuörök meghajolnak majd aktiválják a kaput én pedig gondolkodás nélkül lépek be a fénybe amit áraszt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Yukino meséi/Befejezett/
AcakA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.